هنر بسته بندی: در نمایشگاه K اعلام شد: رونمایی از ماشین چاپ فلسکو Uteco مدل Onyx GO CI برای دور چاپ‌های کم که به گفته سازنده بسیار اقتصادی و با راندمان بالاست.برجسته‌ترین ویژگی‌های این ماشین به قرار زیر هستند: 3 دقیقه تا گرفتن بهترین چاپ، ضایعات نزدیک به صفر و سرعت 400 متر بر دقیقه. این ماشین برای دور چاپ‌های کم و بسیار کم طراحی شده است.

هر چه کمتر بهتر

این شعار Uteco در طراحی ماشین جدید است. ابعاد این ماشین 10× 5× 4(ارتفاع) متر است. زمان 3 دقیقه‌ای برای رجیستر کردن به معنای کاهش زمان در حدود 55 درصد به نسبت نمونه‌های قبلی است. این یعنی 240 ساعت بیشتر عملکرد در طول یکسال تولید که خود معادل سود بیشتر 1.8 میلیون یورویی در یک سال است. برای انجام تنظیمات فقط نیاز به 18 متر مواداولیه است که  این یعنی جلوگیری از ضایع شدن 200 کیلومتر مواد در یکسال با هزینه‌ای نزدیک به 35 هزار یورو. لرزش کمتر دستگاه نیز بالا رفتن کیفیت و سرعت کار را در پی دارد و پایین‌تر آمدن درجه نویز که پایین‌تر از 80 دسیبل خواهد بود. با استفاده از سیستم cliché’s 3D ماشین به‌طور خودکار اطلاعات را به بخش‌های مربوطه (به‌طور خاص سیستم‌های مرکب‌دهی و خشک‌کن) انتقال می‌دهد که کاهش زمان و خطا و تضمین قابلیت تکرارپذیری پروژه از نتایج مثبت آن خواهد بود.

سیستم جدید خشک‌کن، مصرف انرژی در طول یکسال را تا 50 درصد کاهش می‌دهد که به خاطر ویژگی‌های چاپ ماشین مبنی بر استفاده از پودر خشک برای هر یونیت است. سیستم مرکب‌دهی هم به صورت هوشمند به هر یونیت به میزان مورد نیازش مرکب می‌رساند و این هم منجر به کاهش مصرف انرژی تا 60 درصد خواهد شد. در بخش شستشو هم مصرف حلال تا 40 درصد کاهش نشان می‌دهد و دکتر بلید دینامیک جدید هم با وزن کمتر از 10 کیلوگرم خود، دلیل دیگری بر کاهش مصرف انرژی خواهد بود.

عرض چاپ در این ماشین در سه اندازه 800، 1000 و 1320 میلی‌متر است.