«شرکت Happen با بهره برداری از چهار خط تولید حدود 20 درصد به توان سیلندر سازی کشور افزوده که نیمی از این توانمندی بدلیل به کارگیری خطوط سیلندر سازی روز اروپا بوده که در مقایسه با دیگر خطوط حکاکی سیلندر فعال در کشور، از تکنولوژی جدیدتر و سرعت بالاتری برخوردار است.»

یکی از مدیران این شرکت در ادامه و در گفت وگو با هنر بسته بندی افزود:«نیم دیگر ظرفیت ماشین آلات فوق، متمرکز بر جدیدترین تکنولوژی روز در زمینه حکاکی است. در این روش بکارگیری امواج مغناطیس همزمان با ضربه زدن هد حکاکی، شکل ترام ها  را ازV به U تغییر شکل داده که در نتیجه آن پروسه انتقال مرکب کم خطاتر شده و در نتیجه در ترام های زیر 5% دیگر شاهد خطای dot missing نخواهیم بود و محصول بصری نیز چاپ یکنواخت تری در ترام های روشن، به ویژه رنگ مشکی خواهیم بود.»

از دیگر مزایای تغییر شکل ترام ها، تسهیل در فرآیند  انتقال  مرکب، کاهش احتمال پر شدن حفره ترام های حکاکی شده روی سیلندر، افزایش حجم انتقال به خصوص در مرکب های سفید ، نقره ای و طلایی که در آن پیگمنت رنگ ها نسبت به سایر مرکب ها درشت تر است ، خواهد بود.

ارایه سیستم مدیریت رنگ برای هر ماشین چاپ به صورت تخصصی، از دیگر خدمات ارایه شده توسط این شرکت می باشد که در این فرآیند ضمن بهره گیری از مجموعه سخت افزار و نرم افزارهای تخصصی  مدیریت رنگ و نیز تغییر شکل تراها از V بهU ، مصرف مرکب و حلال 20 % کاهش پیدا کرده است.

   وی چنین ادامه داد که برای اولین بار در ایران امکان حکاکی با استفاده از فایل وکتور و با فرمت PDF فراهم شده که محصول بصری آن چاپ با لبه های تیزتر در حروف ریز و بارکد خواهد بود. تولید سیلندرهای کلد سیل یا لاک که نیاز به انتقال بالای چسب و یا لاک با پوشش زیاد دارند که در حال حاضرفقط با روش های الکترو شیمیایی تولید می شوند، اما خوشبختانه امکان ساخت این نوع سیلندرها با هزینه کم تر و سرعت بیشتر با تکنولوژی جدید ما فراهم شده است.

در ادامه نگاهی بیاندازیم به ماشین ها و فناوری های به کار گرفته شده توسط شرکت Happen در فرآیند سیلندر سازی گراور

بهره‌گیری از ماشین آلات روز صنایع پیشرو در تکنولوژی بسته‌بندی در زمینه پیش از چاپ مرتبط با هلیوگراور، امکان تولید با کیفیت مطلوب نسبت به خطوط تولید پیشین را فراهم کرده است.

ویژگی های دستگاه:

  • دقت بالای حکاکی و کالیبراسیون تمام اتوماتیک
  • کنترل آنلاین حکاکی
  • رزولوشن بالا و لبه های ترام بسیار شارپ
  • توانایی دریافت مستقیم فایل PDF
  • اجرای منظم و با دقت گامای تعریف شده

ادغام دستگاه‌های پولیش و فینیش در یک دستگاه به نامSuper perfast  ،علاوه بر کم کردن فضای تولید و به کارگیری تکنولوژی مدرن در سنگ و سمباده زنی و در نهایت آماده‌سازی سیلندر جهت حکاکی، صرف انرژی پایین تر و نیز کیفیت و سرعت بالاتر را در پی داشته است.

ویژگی های دستگاه:

  • مانیتور متحرک در طول دستگاه
  • برنامه های همزمان برش و پرداخت سیلندر
  • سرعت بالاتر نسبت به رقبا با حفظ کیفیت
  • فک هایی با تلرانس لرزشی بسیار پایین

در مبحث آبکاری با تغییر روش آبکاری سنتی نیکل به آبکاری پیشرفته آلکالاین،  با توجه به تفاوت های شیمیایی و ساختار واکنش پذیر آن، زمان کوتاه تر می شود. این ویژگی بسیار مهمی است که در مبحثی جداگانه به آن پرداخته خواهد شد.

 استفاده از نرم‌افزارها و استانداردهای مرتبط، در هر مرحله از تولید (از طرح مشتری تا خروجی نهایی سیلندر و پروف)

استفاده از بروزترین تکنولوژی های کالیبراسیون رنگ  و بکارگیری نرم افزارهای مطرح جهانی در زمینه بسته بندی، و توانایی استفاده صحیح از آنها در موقعیت ها و نقاط کلیدی تولید، منجر به یکسان سازی بین طرح اولیه مشتری و خروجی چاپ خواهد شد.

در پروسه تولید از بهترین متریال و تکنولوژی، از حلال های آبکاری و آلیاژ مس گرفته  تا کیفیت ترام گذاری و بحث حکاکی روی سیلندر، استفاده شده است. بسته بندی محصول ارتباط مستقیمی با طرح گرافیک ارایه شده و نمایش آن به بازار برای جذب مشتری دارد و در این میان کیفیت چاپ بسته بندی بیشترین نقش را ایفا می کند. طراحی زیبا با گرافیکی جذاب را تصور کنید که به علت کیفیت پایین چاپ، حتی نتیجه معکوس در پی دارد.

چاپی بدون بریدگی ترام و عاری از پیچازی با حفظ رجیستری در طول فرایند چاپ هلیو با کیفیت نوع تولید سیلندر ارتباط مستقیم دارد.

استفاده از ابزار آلات دقیق اندازه گیری سلول های حکاکی و استفاده بجا و مناسب گامای هر زاویه در بستر نرم افزاری پیشرفته، از مواردی است که یک پروسه حکاکی و در نهایت تولید سیلندر برای حفظ کیفیت طرح اولیه مشتری بدان نیاز دارد.

تلفن: 5-26707173

www.happenengrave.com