همه آنچه که ما در آتلیه هنر بسته‌بندی برایتان انجام می‌دهیم

سهیل چهره ای

علم ژنتیک معتقد است که بسیاری از خصوصیات والدین حتی حرکات غیرارادی آنان به فرزندانشان از طریق ژن به ارث می‌رسد. رابطه یک تولیدکننده و صاحب برند با محصولش نیز همین گونه است. محصول با کیفیت با بسته بندی مناسب نشان از شخصیت، انضباط و وجدان صاحب آن دارد. به همین ترتیب جنس بی کیفیت یا محصولی که با تقلب تولید شده نیز نشان از پلیدی‌های آشکار یا پنهان ذهن تولیدکننده‌اش دارد. بسته‌بندی در این میان رابط بین آنچه هست و آنچه قراراست به بیننده و سپس خریدار منتقل شود، به حساب می‌آید.

همواره دغدغه طراحی بسته‌بندی ممتاز را در طی سال های گذشته در نشریه داشته‌ایم. به همین خاطر تنها نشریه ای بوده‌ایم که ده‌ها مقاله از طراحی ساختار و گرافیک گرفته تا فروش آنلاین، نسل شناسی و مسابقات بسته‌بندی را منتشر کرده‌ایم تا زیربنای تئوریک مناسب در بین صاحبان برند و نیز طراحان ایجاد شود. اما خودمان نیز وارد گود شده‌ایم و از چندسال پیش آتلیه تخصصی طراحی هنربسته‌بندی را راه‌اندازی کرده‌ایم. در این مدت مشاوره و اجرای بسیاری از پروژه‌های بسته‌بندی و برندینگ آن در حوزه هایی همچون مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، قطعات خودرو، لوازم منزل و …را برعهده داشته‌ایم.

به همین خاطر برآن شدم تا به طور خلاصه کلیات خدماتی که ما در آتلیه به مشتریان عرضه می‌کنیم را دراین نوشتار به شما اطلاع رسانی کنم. فراموش نکنید چنانچه نتوانید خریدار را به کالایتان جلب و تشویق به خرید کنید، داشتن محصولی حتی با بهترین کیفیت نیز هیچ معنایی نخواهد داشت.

تبليغات بسته بندی

آتلیه هنر بسته بندی همگام با بهترين های دنيای بسته بندی و با بهره گيری از علم روز دنيا، بسته بندی های خلاق و استراتژيکی را طراحی و توليد می کند که نام برند را بزرگ و به موفقيت نزديک تر می نمايد.

خدمات طراحی

تمام آژانس های طراحی کار شما را عالی انجام می دهند. آن ها در چگونگی رسيدن به جواب متفاوت هستند. فرق ما اين است که ما شما را به هر آنچه که نياز داريد مجهز می کنيم.

طراحي نشانه

طراحی اسم و نشانه يا نشانه نوشته به‌ياد‌ماندنی در ساخت جايگاه متمايز شما نسبت به رقبا بسيار تاثيرگذار است.

نوآوری

نوآوری می تواند بهترين راه برای رشد نام تجاری شما باشد. نوآوری باعث هيجان انگيز شدن و پيشی گرفتن برند شما از ساير رقبا می شود. با ذهن خلاق و مداد تيز ما به اين نوآوری خواهید رسید.

دستورالعمل های تجاری

اطمينان نسبت به ثبات نام تجاری امر بسيار مهمی است. دسـتورالعمل برند به شما اين فرصت را می دهد که مجموعه ای از اصول هدايت برند را برای انتقال يک پيام ثابت به مخاطب در اختيار داشته باشيد.

نقطه فروش

به عنوان بخشی از توسعه نام تجاری برند، وظيفه خود می دانيم تا دريابيم چگونه يک بسته بندی می تواند به خوبی و در حداقل زمان ممکن در فروشگاه ديده شود و ارتباطی کامل با مخاطب برقرار کند.

گرافيک صفحات وب

طراحی وبسايتی که به خوبی معرف سازمان باشد و مخاطب بتواند از طريق آن ارتباط خود را با صاحبان سازمان حفظ کند در ايجاد عمق و گستردگی برند نقش بسزايی دارد. ما میتوانيم در فضای مجازی و ديجيتال هم به برند شما شخصيت دهيم.

هويت بصری برند

هويت بصری برند، چهره يک برند و مجموعه‌ای از ساختارها و بايد و نبايدهای بصری برند است و شامل تمامی عناصر بصری می شود که مشتری در برخورد با يک سازمان با آن مواجه می شود. در واقع برندسازی، فرايند ساختن مجموعه مثبتی از مفاهيم در اذهان مشتريان است.

جايگاه برند

همه برندها نياز به يک نقطه تمايز دارند. اين مهم ترين دليل مصرف کننده برای برداشتن محصول شما از روی قفسه فروشگاه است. بدين منظور ما رويکردی ساده را با استفاده از روند بينش مصرف کننده و تجزيه و تحليل رقابتی به شما پيشنهاد می دهيم.

حجم سازی و موکاپ

دستگاه نمونه ساز تمام اتماتيک ICUT به ما کمک می کند نمونه سازی هايی با دقت بالا انجام دهيم و طرح انتخابی را از قالب 2 بعدی و تخت به حالت 3 بعدی و حجم دار درآوريم تا شما تجسم بهتری از آينده بسته بندی خود داشته باشيد.

ساختار

در آتلیه هنر بسته بندی، نمونه های کاملی از طريق CAD ساخته و همچنين نقشه‌های ماشينی دقيقی ارایه می شود.

نمايش سه بعدی

پس از انجام طراحی و به منظور درک دقيق‌تر طرح ارایه شده، آن را از قالب دوبعدی و تخت به حالت سه‌بعدی و حجم دار در می آوريم تا شما تجسم بهتری از آينده بسته‌بندی خود (فرم و طرح اجرايی) داشته باشيد.

استند

استندها در معرفی کالاها اهميت فراوانی دارند؛ چرا که مخاطبان در نقطه خريد فروشگاه ها حضور يافته و به شکل مستقيم با نحوه ارایه کالاها در ارتباط اند. از طريق طراحی استندهای نوين و خلاقانه اين امکان را برای شرکت ها و توليدکنندگان فراهم می آوریم.