هنر بسته بندی: دیجی‌کالا قصد دارد بر پایۀ الگوی نوآوری باز و باتکیه‌بر تجربه و دانش تخصصی برترین طراحان صنعتی کشور، طراحی بسته‌بندی‌های فعلی خود را به چالش بگذارد.

طراحی بسته بندی, دیجی کالا,  بسته بندی

این شرکت فراخوانی  را با این مضمون منتشر کرده است: 

بسته‌بندی‌ سفارش‌ها تأثیر بسیار مهمی در ایجاد یک تجربۀ خرید لذت‌بخش برای مشتریان دیجی‌کالا دارد؛ اما عوامل بسیاری، کیفیت یک بسته‌بندی خوب را تعیین می‌کنند. عواملی که شاید بسیاری از آن‌ها در نگاه اول به‌ ذهن مشتریان و یا حتی طراحان صنعتی هم نرسد.

خلق بهترین تجربه خرید اینترنتی برای مشتری، هدف اصلی دیجی‌کالا است. برای رسیدن به این هدف، نیازمند نوآوری برای توسعه و بهبود مستمر کیفیت خدمات و فرآیندهای کسب‌وکار هستیم. در این مسیر، دیجی‌کالا همواره در کنار مطالعه پیوسته روندهای جهانی و الهام‌گرفتن از آن‌ها به توانمندی بومی کشور و ظرفیت رشد و شکوفایی آن تکیه کرده است. چالش‌های نگاهی به فردا و در پی آن شکل‌گیری گروه‌های نوآوری باز و همچنین نخستین مسابقه ربات‌های پرنده حمل کالا، نمونه‌هایی از این‌دست فعالیت‌ها هستند.

این بار، دیجی‌کالا قصد دارد بر پایه الگوی نوآوری باز و باتکیه‌بر تجربه و دانش تخصصی برترین طراحان صنعتی کشور، طراحی بسته‌بندی‌های فعلی خود را به چالش بگذارد.

نفرات برگزیده در کنار لوح تقدیر، جوایز نقدی دریافت خواهند کرد:

  • نفر اول، هفت میلیون تومان
  • نفر دوم، چهار میلیون تومان
  • نفر سوم، دو میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال طرح‌ها، ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ است.

هرچند فارغ از نتیجه رقابت، دستاورد ارزشمند این رویداد برای دیجی‌کالا و شرکت‌کنندگان، آشنایی با خلاق‌ترین و توانمندترین طراحان صنعتی کشور و فراهم‌شدن امکان همکاری در حوزه‌های مرتبط، است.