هنر بسته بندی: نمایشگاه مواد غذایی اصفهان، infex، در سال‌های گذشته از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی برگزارشده در بخش موادغذایی درشهرستان‌ها بوده است. امسال این نمایشگاه با مدیریتی جدید، شانزدهمین  دوره خود را پشت سر خواهد گذاشت. در این خصوص و درباره اینکه چه تغییراتی را در اینفکس ۹۸ شاهد خواهیم بود، گفت و گویی را با حسین سید معلمی، مدیر عامل شرکت تعاونی چند منظوره کارکنان نمایشگاهای بین المللی اصفهان، مجری جدید این نمایشگاه انجام داده‌ایم که با هم می خوانیم.

 

حسین سید معلمی, نمایشگاه infex   اصفهان, شرکت تعاونی چند منظوره کارکنان نمایشگاهای بین المللی اصفهان, نمایشگاه مواد غذایی اصفهان,

 

لطفا خودتان را با ذکر سمت معرفی کنید.

اینجانب حسین سید معلمی مدیر عامل شرکت تعاونی چند منظوره کارکنان نمایشگاهای بین المللی اصفهان هستم.

 

کمی در خصوص نمایشگاه امسال و تفاوت آن با دوره های قبلی بگویید. چه شد که مدیریت این نمایشگاه تغییر پیدا کرد؟

همانگونه که مستحضر هستید نمایشگاه بین المللی اصفهان در تاریخ 29 بهمن ماه لغایت 2 اسفند ماه میزبان فعالان در زمینه صنایع غذایی و ماشین آلات خواهد بود. در همین خصوص به منظور ارتقا سطح کیفی برگزاری نمایشگاه، سعی و تلاش ما بر آن بوده تا برخی از مشکلات، کاستی­ها و نارضایتی های دوره­های قبل مرتفع شود. تاریخ برگزاری نمایشگاه و همزمانی آن با نمایشگاه دهه فجر  یکی از عمده ترین مشکلات در دوره قبل بوده که با جابه‌جایی زمان نمایشگاه مواد غذایی و برگزاری آن در اواخر بهمن ماه، تلاش به رفع این مشکل نمودیم. از دیگر اعتراضات مشارکت کنندگان پیشین می توان به تلفیق و تعارض دو مقوله فروش و نمایشگاه تخصصی اشاره کرد،  در این خصوص هم با مجزا ساختن مشارکت کنندگان فروش محور از دیگر مشارکت کنندگان محترم در قالب سالن فروش و همچنین ایجاد بستر مناسب برای آن دسته از شرکت‌هایی که تمایل به امر فروش دارند، سعی در کسب رضایت هرچه بیشتر کلیه مشارکت کنندگان در دو قشر فوق را داریم. همچنین با ترغیب برندهای معتبر و شرکت های برجسته تر، تمرکز بیشتری بر افزایش سطح کیفی نمایشگاه شده است.

 

تا به حال روند ثبت نام ها چگونه بوده است.

 با تلاش هر چه بیشتر تیم اجرایی در حیطه تولیدات صنایع غذایی، روند ثبت نام راضی کننده و در بخش ماشین آلات خوب بوده است.

 

تبلیغات شما برای جذب خریداران چگونه بوده است.

در حوزه تبلیغات نیز از طریق کانال های مرتبط و معتبر، مانند سایت و کانال فودنا، سایت انجمن حلال، انجمن غذا و دارو و دیگر انجمن­ ها، سعی در اطلاع رسانی به شرکت ها و مجموعه ها شده است. از دیگر تلاش هایی که در این خصوص داشته ایم می توان به تماس‌های مستقیم، جلسات حضوری، ارسال پیامک و ایمیل های انبوه و بیلبوردهای سطح شهر اشاره کرد.

 

آیا شرایط ویژه ای برای غرفه داران برای حضور در این دوره در نظر گرفته اید؟

برای حضور ارزشمند شرکت های تولیدی درصدی تخفیف درنظر گرفته شده است. همچنین برای تسهیل در امر حضور شرکت‌های شهرستانی و خارج از استان اصفهان نیز تمهیداتی درنظر گرفته شده است.

 

غرفه داران و حتی خریداران برای حضور در این نمایشگاه، از چه منفعت حرفه ای در کسب و کارشان برخوردار خواهند بود.

 قطعاً حضور در نمایشگاه اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های نمایشگاهی کشور برای مشارکت کنندگان و تولیدکنندگان خالی از لطف نیست، چراکه اصفهان به عنوان بزرگترین استان تولید کننده­ مواد غذایی و ماشین آلات  این صنف می تواند بازار هدف مناسبی برای سایر دوستان باشد.

 

هدف گذاری شما برای سال آینده این نمایشگاه چگونه است.

 امیدوارم که با افزایش سطح کیفی و کمی این نمایشگاه به بازاری مطلوب و پر بازخورد برای مشارکت کنندگان تبدیل شود.

 

حسین سید معلمی, نمایشگاه infex   اصفهان, شرکت تعاونی چند منظوره کارکنان نمایشگاهای بین المللی اصفهان, نمایشگاه مواد غذایی اصفهان,