هنر بسته بندی: شرکت CAMA، که متخصص در ساخت ماشین‌های تمام‌خودکار بسته‌بندی ثانویه است، پس از 35 سال سابقه کار در این زمینه، کارهای جالبی را برای شرکت‌های مختلف تولیدکننده ارایه می‌کند.

ماشین‌های جعبه‌گذار, cama group, ماشین‌های تمام‌خودکار بسته‌بندی ثانویه, صنعت غذا, صنعت شیرینی‌پزی, بسته‌بندی پیلوپک, ماشین عمودی بسته‌بندی, بسته‌بندی محصولات,

بزرگترین مزیت ماشین‌های CAMA که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، دقت و عملکرد ویژه آن در سرعت‌های بالاست. برای دستیابی به این هدف، CAMA همواره راهکارهای ویژه خود را دارا است. صنعت غذا در دهه گذشته، رشدی سرسام‌آور داشته است و شرکت‌های بسیاری در این زمینه چه در بخش صادرات و چه واردات، فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند. شکی نیست که برای پیشرو شدن بازار در فناوری و خلاقیت، باید کشورهای صاحب این صنعت را هدف قرار داده و سرمایه‌گذاری‌های فناوری انجام داده است.

ماشین Wafer bags FW748 نتیجه تلاش و اشتراک سخت‌کوشانه بین کاما و یکی از پیشتازان تولید پاستا به دست آمده که منجر به سرمایه‌گذاری بزرگ در صنعت شیرینی‌پزی و نانوایی شده است. سیستم، امکان جعبه‌گذاری 135 پیلوپک ویفر را می‌دهد که هر کدام محتوی مینی‌ویفرهایی با وزن 125 تا 220 گرم هستند. پاکت‌ها از سه ماشین عمودی بسته‌بندی پیلوپک دریافت می‌شوند که از طریق نقاله‌های ویژه تا 45 پاکت در دقیقه را عبور می‌دهند. در پایان نقاله، بخشی وجود دارد که جهت محصول را 90درجه تغییر می‌دهد و آن‌ها را به پشت می‌خواباند تا در بهترین وضعیت وارد ماشین FW748 شوند.

این بخش در واقع تبدیل 3 به 1 محصولات و قرار دادن آن‌ها در یک خط است. پاکت‌ها با یک نقاله بالارونده به درون دستگاه وارد می‌شوند. ماشین CAMA سپس آن‌ها را در حالت ایستاده قرار می‌دهد و آماده لفاف‌پیچی می‌کند. این ماشین امکان لفاف‌پیچی و بسته‌بندی محصولات متفاوت در جعبه‌های کامل یا دارای پنجره به مشتری می‌دهد. سری FW ماشین‌های CAMA از دستگاه‌های بسیار پرفروش این شرکت هستند. از مهمترین علت‌ها در این زمینه را می‌توان قیمت منطقی این ماشین‌ها عنوان کرد.

www.camagroup.com

ماشین‌های جعبه‌گذار, cama group, ماشین‌های تمام‌خودکار بسته‌بندی ثانویه, صنعت غذا, صنعت شیرینی‌پزی, بسته‌بندی پیلوپک, ماشین عمودی بسته‌بندی, بسته‌بندی محصولات,