هنر بسته بندی: مسابقه بین المللی جوزف بیندر فراخوان رقابت سال 2018 را با شعار: «رنگ و شکل» برای شرکت همه هنرمندان جهان منتشر کرده است. از همه طراحان گرافیک، تصویرسازان، آژانس های تبلیغاتی و دانشجویان سراسر جهان دعوت می شود تا آثاری را که بعد از سال 2016 آفریده اند برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند. این رقابت یک رویداد بین المللی با تمرکز بر طراحی گرافیک و تصویرسازی است که برای اولین بار در سال 1996 توسط designaustria، سازمان بهره وری و مرکز دانش برای طراحی در اتریش آغاز به کار کرد. بعد از آن نام یکی از سرشناس ترین طراحان و تصویرسازان فعال در اتزیش در فاصله دو جنگ جهانی برای آن انتخاب شد که پس از آن انقلابی در هنرهای ارتباطی در ایالات متحده آمریکا ایجاد کرد.آخرین مهلت ارسال آثار ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ خواهد بود.

مسابقه بین المللی جوزف بیندر,  مسابقه طراحی گرافیک, Joseph Binder سال ۲۰۱۸, طراحان گرافیک, اتحادیه طراحان فرانسه,  اتحادیه طراحان آلمان,

جوایز:
در هر بخش از رقابت، یک مدال طلا، نقره و برنز جوزف بایندر به شکل جایزه اهدا خواهد شد.
در بخش طراحی داستانی، مبلغ 6000 یورو جایزه بصورت نقدی اهدا می شود.
علاوه بر این موارد، تا 5 جایزه نشان شایستگی در هر بخش اهدا خواهد شد.
یک جایزه با عنوان ico-D Excellence Award به پروژه ای که شایستگی برجسته قابل تحسین داشته باشد، اهدا خواهد شد.

سازمانهای مشارکت کننده:

اتحادیه طراحان فرانسه (AFD)
اتحادیه طراحان آلمان (AGD)

شبکه طراحان گرافیک ایران IGDN

انجمن ارتباط تصویری ایتالیا (AIAP) و موسسه BDG
انجمن طراحان گرافیک جمهوری چک (UGD)
انجمن طراحان دانمارک
انجمن طراحان و موسسه تصویرسازانکرواسی (HDD) و (IO)
انجمن طراحان گرافیک لیتوانی (LGDA) 
انجمن طراحان گرافیک سوئیس (SGD)
انجمن طراحان گرافیک لهستان (STGU) 

درباره تاییدیه‌های ایکو-دی
هرساله ایکو-دی مجموعه‌ای از فعالیت‌های بین‌المللی که در جهت پیشرفت و تعالی ارزش‌های طراحی ‌باشند را مورد تایید و حمایت خود قرار می‌دهد. این رویدادهای منتخب با هدف ارتقای استانداردهای طراحی، اخلاقی و فعالیت‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود. تأییدیه این موسسه برای جوایز طراحی به این معناست که مسابقه مورد نظر مطابق با بهترین استانداردها و دستورالعمل‌های بین‌المللی و تحت نظر قواعد و سیاست‌های ایکو-دی شامل ترکیب هیئت داوران، معیارهای ارزیابی و حقوق مالکیت آثار برنامه‌ریزی و ارایه شده‌اند.