هنر بسته بندی/ گزارش نمایشگاه Gulfood Manufacturing 2016: شرکت کارخانجات سپهر پلیمر سپاهان نخستین و تنها تولید‌کننده فیلم پلی‌استر در ایران است. یکی از اهداف بلند آن، برقراری ارتباطات گسترده بازرگانی و تجاری در حوزه کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی بوده است که برای تحقق اهداف خود، در نمایشگاه حضور یافت.

 

 

شرکت کارخانجات سپهر پلیمر سپاهان به‌عنوان نخستین و تنها نماینده ایران در حوزه تولید فیلم در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. به گفته مسوولین شرکت با توجه به اینکه خط تولید این مجموعه از دستگاه‌های مدرن و به روز دنیا است،  مورد توجه و استقبال بسیاری از کشورهای همسایه، آفریقایی و اروپایی قرار گرفت و به‌طور قطع برای آنها بسیار جالب بود که با توجه به شرایط جهانی در داخل ایران چنین خط تولید فیلم پلی‌استر با این شرایط نصب و راه‌اندازی شده است.

توجه به مسایل و نکات فوق‌الذکر باعث شده ارتباطات مناسب بازرگانی با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در زمینه چاپ و بسته‌بندی برقرار شود و برای رسیدن به اهداف صادراتی شرکت کارخانجات سپهر پلیمر سپاهان بسیار راهگشا و کارآمد واقع شد. مدیر صادرات سپهر پلیمر، این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای شناسایی مشتریان در حوزه فیلم پلی‌استر و همچنین آشنایی با آخرین روش‌ها و تکنولوژی‌های تولید، پروسسینگ و بسته‌بندی دانست.