ایسنا: ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو در راستای ارتقاء کیفیت طراحی‌های صنعتی محصولات نانو برنامه‌ حمایتی برای طراحی صنعتی و بسته‌بندی برگزار می‌کند.   بسته بندی محصولات همواره اولین نقطه‌ ارتباطی مشتری با محصول است؛ از این رو بسته‌بندی زیبا می‌تواند فرد را ترغیب به خرید کند و این عامل موجب موفقیت تولید یک محصول جدید یا راه‌اندازی مجدد یک خط تولید از کار افتاده باشد.

 

بسته بندی محصولات, ایده‌های بسته‌بندی, طراحی بسته بندی محصولات,

 

 

موضوع طراحی بسته بندی محصولات در سال‌های اخیر به ‌شدت مورد توجه قرار گرفته است؛ به همین دلیل، پیشرفت و خلاقیت‌های به‌ کار رفته در این زمینه بسیار چشم‌گیر است. دلیل این توجه آن است که شرکت‌های بزرگ به این نتیجه رسیده‌اند که طراحی بسته بندی خوب، بدون شک منجر به افزایش فروش محصولات می‌شود.

در این راستا کریدور خدمات فناوری تا بازار با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اقدام به ارائه خدمات طراحی صنعتی و بسته بندی، طراحی و ساخت دمو (نمونه نمایشی) و مشاوره طراحی صنعتی کرده است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، اعطای ۷۰ درصد از هزینه‌های مربوط به طراحی صنعتی محصول و بسته بندی تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال، ۷۰ درصد از هزینه‌های مربوط به طراحی و ساخت دمو (نمونه نمایشی) تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۰۰ درصد هزینه مشاوره طراحی صنعتی و بسته بندی از جمله حمایت‌های اعطا شده به تیم‌های فعال در این حوزه است.