هنر بسته بندی: ارتقای بسته‌بندی کالای تولید داخل با لفافی قابل عرضه در سطح جهانی از اهداف تاسیس شرکت چاپ و بسته‌بندی آروین بوده است.

 

ارتقای بسته‌بندی, چاپ و بسته‌بندی آروین, طراحی و تولید انواع بسته‌بندی, جعبه, کارتن‌های ساده و فاخر لمینیتی, طلقی, فانتزی, بسته‌بندی, طراحی ساختار بسته‌بندی, احمد فاضل‌تبار, قالب‌سازی, لیتوگرافی, چاپ, سلفون کشی, لمینیت, دایکات, پساتحریم, صفر تا صد چاپ و بسته‌بندی,

مدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی آروین در گفت و گو با “هنر بسته بندی” با بیان این مطلب افزود: این شرکت در زمینه مطالعه، طراحی و تولید انواع بسته‌بندی مانند جعبه، کارتن‌های ساده و فاخر لمینیتی، طلقی، فانتزی، گالینگور و… فعالیت دارد.

احمد فاضل‌تبار ادامه داد: فعالیت بخش بسته‌بندی این شرکت شامل طراحی ساختار بسته‌بندی و گرافیکی، مدل‌سازی، تایید مشتری و در نهایت شروع تولید است. وی در پاسخ به این سوال که جایگاه نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های شما کجاست، افزود: اولویت برنامه‌ریزی ما برای درخواست هر مشتری و یا هر محصولی نو که قبلا در بازار نبوده، در مرحله اول پیشنهاد تولید بسته‌های جدید و غیرتکراریست.

وی، نداشتن امنیت برای کپی کردن کارهای ابداعی که با فکر و زحمت بیسار ایجاد می‌شود را مهمترین دغدغه خود بیان و اظهار کرد: زمانی که بهره‌برداری از یک خلاقیت صورت می‌گیرد اشخاص دیگری آن را کپی کرده و با قیمت پایین‌تر می‌فروشند. علاوه بر این، ثبات نداشتن وضعیت اقتصادی موجبات نگرانی ما را فراهم کرده است.

وی، مطالعه و بررسی بازار هدف برای محصولات جدید، ایده‌پردازی، طراحی ساختاری و گرافیکی بسته‌بندی، قالب‌سازی، لیتوگرافی، چاپ، سلفون کشی، لمینیت، دایکات و… را از جمله خدمات شرکتش برشمرد.

فاضل تبار سال 94 را از لحاظ فعالیت کاری بسیار پرتنش و سخت برآورد کرد و ادامه داد: در سال گذشته مشتریان جدیدی داشتیم و خدمات خوبی نیز به آنها ارایه دادیم اما بسیار سخت گذشت که امید می‌رود هیچ وقت تکرار نشود.

فاضل‌تبار، به دورنمای شرکت در دوران پساتحریم اشاره کرد و اظهار داشت: نه‌تنها توافق هسته‌ای بلکه هیچ توافق دیگری نیز در وضعیت اقتصادی ما تغییری ایجاد نمی‌کند مگر اینکه همگی (ایرانیان و خارجیان) معتقد به تعاملی عادلانه باشیم.

همچنین باتوجه به اینکه آگاهیم که این مسئله به این زودی محقق نمی‌شود عادت کرده‌ایم که همیشه محتاط گام برداریم. بنابراین اگر اتفاق خاص مثبتی پیش نیاید سیکل حرکت شرکت همانند گذشته و طبق روال همیشگی است. وی افزود: راه‌اندازی یک مجتمع کامل صفر تا صد چاپ و بسته‌بندی از اهداف شرکت در آینده نزدیک خواهد بود.