هنر بسته بندی: کنفرانس Print4All بر تحول و تکامل صنعت ارتباطات و گرافیک متمرکز خواهد بود. این کنفرانس رویدادی است که به تولیدکنندگان، کانورترها / چاپخانه ها، اینفلوانسرها، صاحبان نام های تجاری و تمام بازیگران در چرخه تولید و توزیع اجازه می‌دهد تا ارتباطی دوباره با یکدیگر بیابند.

 

 

کنفرانس Print4All, صنعت کانورتینگ, چاپ و بسته بندی, لیبل زنی, نمایشگاه Print4All,

 

نقطه آغاز این رویداد، نمایشگاه Expo 2015  بود که از آن زمان فرصتی ایده‌آل را برای صنعت کانورتینگ، چاپ و بسته بندی و لیبل زنی فراهم آورده است. Print4All Conference 2020 Future Factory، ما را آرام به سوی نمایشگاه Print4All  به عنوان بخشی از رویداد بزرگ The Innovation Alliance  سوق خواهد داد، رویدادی که ۵ صنعت و تجارت عظیم را در کنار یکدیگر پیش چشم خریداران و مخاطبان قرار می‌دهد.

اما برنامه معرفی و سخنرانی مقدماتی این کنفرانس در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ( ۱۸ می ۲۰۲۰) توسط دو سخنران انجام خواهد شد:

Andrea Briganti  / مدیرعامل Acimga ( انجمن ایتالیایی ماشین آلات گرافیک، کاغذ و کانورتینگ)، برگزارکننده کنفرانس

Enrico Barboglio /  مدیر عامل Argi (انجمن گرافیک ایتالیا)

Matteo Bordone  / روزنامه نگار و مجری تلویزیون و رادیو، متخصص فضای دیجیتال

 

 زمان برگزاری به ساعت ایران ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰  و ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ خواهد بود.

لطفا از طریق لینک گذاشته شده به سایت وارد شود، در آن ثبت نام کنید (register). پس از آن ایمیلی برای شما ارسال می شود که لینک و مجوز حضور شما در وبینار و جلسه معرفی خواهد بود. دقت فرمایید ممکن است اولین ایمیل برای شما به صورت اسپم یا جانک نمایش داده شود. پس اسپم باکس خود را حتما چک کنید. اطلاعات تکمیلی نیز به زودی از طریق همین نشریه اعلام خواهد شد.

 لینک: https://conference.print4all.it/en/#

 

لازم به یادآوری است که هنر بسته بندی حامی این کنفرانس در ایران است.