هنر بسته بندی: شرکت ساتراپ پلیمر تلاش کرده ضمن توسعه سبد محصولات خود، نگاه ویژه ای به تولید محصولات چاپی و ارایه مشاوره به مشتریان درخصوص انتخاب بسته بندی مناسب داشته باشد.

 

ساتراپ پلیمر, استرچ هود, محصولات چاپی, بسته بندی, بسته بندی مناسب, داود فتاح, ساتراپ صنعت امروز, داتیس پلیمرسپاهان, بهسان نوپا, استرچ فیلم, preimax, فیلم های پلی اتیلن, استرچ فیلم, کیسه های پلاستیکی, کیسه های پلی پروپیلن, پساتحریم,

مدیر عامل این شرکت در این رابطه به “هنر بسته بندی” گفت: دراین زمینه به شرکت های بزرگ صنعتی کشور در انتخاب نوع بسته بندی مناسب ، مشاوره لازم را داشته به طوری که همین امرموجبات تداوم رضایتمندی و ادامه همکاری را درسالیان گذشته فراهم نموده است.

داود فتاح مهندس شیمی باگرایش فرآیند، که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شرکت ساتراپ  پلیمر و رییس هیات مدیره شرکت های ساتراپ صنعت امروز، داتیس پلیمرسپاهان وشرکت بهسان نوپا هم فعالیت می کند، افزود: علاوه بر موارد فوق، تولیداسترچ فیلم با برند خاص preimax برای رفع نیازمشتریان به استرچ فیلم وارداتی با این هدف بوده است. همچنین برنامه ریزی تولید استرچ هود به عنوان نیاز بالقوه  صنایع ( که درحال حاضر وارداتی است )نیز جزء برنامه های نوآوری دراین صنعت می باشد.

ایشان در ادامه به فعالیت شرکت اشاره و اظهار داشت : شرکت ساتراپ در سال 1388 کار خودرا آغازکرده و توانسته در کنار شرکت های دیگر طیف وسیعی از فعالیت های تولیدی را انجام دهد به طوری که در این شرکت انواع فیلم های پلی اتیلن، استرچ فیلم و نیز رول، کیسه های پلاستیکی و پرفراژی و همچنین کیسه های پلی پروپیلن وچاپ و دوخت تولید می شود. علاوه بر این، درشرکت داتیس پلیمر سپاهان عملا طرح توسعه شرکت های فوق انجام می شود.

ایشان به شرایط دوران پساتحریم اشاره و بیان کرد: به طور یقین بحث تحریم ها و نیز رکود شدید، موجب کاهش مصرف و رقابت معکوس شد که همین مسئله روند پایدار تولید را با چالش مواجه می کند. همچنین عدم توزیع عادلانه مواد اولیه، قیمت گذاری نامناسب و در نتیجه عدم امکان برنامه ریزی بلند مدت  از جمله چالش های پیش روی تولید کنندگان است. .

وی به خدمات قابل ارایه در شرکتش اشاره کرد و گفت: تلاش شده تا حد امکان سبد کالای شرکت وسیع باشدتا حدی که تولید فیلم های پلی اتیلن، رول شیرینک، استرچ فیلم، کیسه های پلی اتیلن و پلی پروپیلن ، دوخت، چاپ و پرفراژ محصولات ازجمله این موارد است.

رییس هیات مدیره شرکت ساتراپ صنعت از برنامه ریزی طرح توسعه جدید در شرکت خبر داد و افزود: سعی دربازسازی ماشین آلات قبلی و نصب ماشین آلات جدید داریم. وی در خصوص عملکرد شرکت در سال 94 گفت: درسال گذشته باوجود تمامی مشکلات، موفق به حفظ بازارهای خود و اطمینان بخشی به مشتریان برای ارایه خدمات مطلوب شدیم.

وی خاطرنشان کرد: به نظرمی رسد باگذشت زمان و فعال شدن واحدهای صنعتی ودرنتیجه افزایش تقاضا ازیک سو و گسترش حوزه صادرات محصولات شرکت ازسوی دیگر، بتوان دورنمای مطلوبی را برای آینده تصور نمود . وی، ارایه خدمات کیفی، تامین رضایت مشتریان با محصولات متنوع و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی را از اهداف و برنامه های شرکت ساتراپ برشمرد.