هنر بسته بندی: توسعه بخش سخت افزاری و استفاده از ماشین آلات  با تکنولوژی جدید و همچنین آموزش به روز پرسنل برای ارایه کیفیت بهتر با استناد به این مطلب که ” کیفیت برتر شعار ماست” از اهداف و برنامه های آینده مجتمع چاپ رول آرین مهر است.

 

انجام چاپ و لمینیت و پاکت سازی لفاف های بسته بندی  برای کلیه صنایع در آرین مهر

مدیر عامل و موسس مجتمع چاپ رول آرین مهر که 25 سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بسته بندی دارد ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: ارتقای صنعت چاپ و بسته بندی برای ارایه محصولات تولیدی کشور با استفاده از تجارب قبلی از اهداف تاسیس این مجتمع است.

حسین تیموری افزود: مجتمع چاپ رول آرین مهر با ماشین آلات مدرن در زمینه چاپ، لمینیت و پاکت سازی لفاف های بسته بندی مواد غذایی،  بهداشتی و سایر صنایع مشغول فعالیت است. وی اظهار داشت: ما معتقدیم همان طور که نوع  بسته بندی اهمیت بسزایی در بازاریابی کالا دارد نقش طراحی و چاپ نیز در زیبایی و جلوه بسته بندی حایز اهمیت است به همین دلیل در ابتدای کار، تجارب مفید و کارآمد به صورت رایگان در اختیار مشتریان این مجتمع قرار می گیرد.

وی خلاقیت و نوآوری در صنعت چاپ و بسته بندی را مکمل محصولات تولیدی کارخانه ها معرفی کرد و ادامه داد: مقوله نوآوری برای انتخاب کالای با کیفیت و برتر به مصرف کننده کمک شایانی می کند از این رو واحد طراحی  R&D در این مجتمع فعالیت جدی دارد.

تیموری، تثبیت قیمت مواد اولیه چاپ و بسته بندی که در حال حاضر چشم انداز مناسبی ایجاد کرده را از مهمترین مسایل پیش روی شرکت ها برشمرد و گفت: این امر می تواند  موجبات رضایت مشتریان را نیز فراهم کند.

وی با اشاره به این که شرکتش از بدو تاسیس به دنبال استفاده از تکنولوژی نوین در حد توان خود در این صنعت  بوده و در ادامه نیز خواهد بود، افزود: به یاری خدا، این شرکت در سال گذشته حرکتی رو به جلو داشته و در صدد رفع مشکلات فنی خود و تعامل با مشتریان بوده و هست. همچنین با توجه به نگرش مثبت نسبت به وقایع اقتصادی، امید فراوانی برای  بهتر شدن اوضاع کار پیش بینی می شود. 

وی در پایان ضمن قدردانی ازمدیریت و پرسنل  نشریه هنر بسته بندی که در این صنعت اطلاع رسانی می کنند افزود: با توجه به نگرش مثبت نسبت به وقایع اقتصادی، امید فراوانی برای  بهتر شدن اوضاع کار و تولید داریم که انتظار می رود موجبات رونق این شرکت نیز فراهم شود.