هنر بسته بندی:JavaMoji، نخستین برند قهوه دنیا با emojiهای محبوب، به تازگی لیوان‌های K-cup خود را روانه بازار کرده است.

هر لیوان منقوش به یکی از علایمی است که روزانه میلیون‌ها بار در گوشی‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا؟ مردم عاشق قهوه هستند و البته عاشق emojiها.زمان‌بندی در بهترین حالت ممکن برای ورود به بازار قهوه انجام گرفت. از آنجایی که 92درصد از مصرف‌کنندگان آنلاین از emojiها استفاده می‌کنند، برندهای بزرگ همانند Domino’s و Pepsi نیز به تازگی از این علایم برای کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کرده‌اند.
Brad Jackmann مدیر گروه نوشیدنی‌های Pepsi می‌گوید: «کار منحصربه‌فردی که ما کرده‌ایم باعث شده تا emojiها از دنیای دیجیتال به دنیای فیزیکال وارد شوند.» JavaMoji به خوبی می‌داند که مصرف قهوه کاملا بستگی به حال روحی مصرف‌کننده دارد. تحقیقی در دانشگاه‌ هاروارد نشان داد مردمی که دو تا سه لیوان قهوه کافئین‌دار را در یک روز می‌خورند، 15درصد کمتر در خطر ابتلا به افسردگی هستند. بنابراین هماهنگی با حس خوشحالی که مصرف‌کننده هر روز با آن مواجه است، تصادفی نیست.