هنر بسته بندی / فناوری: برندهای قهوه JDE Peet’s در تلاش برای دستیابی به قابلیت بازیافت خانگی برای بسته‌بندی قهوه فوری، بسته‌های کاغذی قابل پر کردن مجدد را به خرده‌فروشان در انگلستان و ایرلند معرفی می‌کنند. بسته‌ پر کردن مجدد در مقایسه با یک شیشه شیشه‌ای استاندارد ۲۰۰ گرمی، ۹۷ درصد بسته‌بندی کمتری دارد و از بیش از ۸۵ درصد کاغذ ساخته شده است – این امر باعث می‌شود در سطل‌های بازیافت خانگی دور ریخته شود و ضایعات بسته‌بندی را کاهش دهد. همچنین گفته می‌شود که قهوه را به مدت ۱۵ ماه تازه نگه می‌دارد تا اطمینان حاصل شود که طراحی جدید بسته‌بندی با رویکرد پایداری بر طعم و کیفیت محصول تأثیر نمی‌گذارد.

JDE Peet’s ادعا می‌کند که اولین برند بزرگ قهوه در انگلستان است که از پر کردن مجدد کاغذی برای محصولات قهوه خود استقبال می‌کند. این تغییر رویکرد به تحقق اهداف پایداری شرکت کمک می‌کند – از جمله برنامه «Common Grounds» آن‌ها که قصد دارد ردپای خود را به حداقل برساند و «تأثیر مثبتی بر مردم، سیاره و آینده قهوه و چای داشته باشد.»

روبرتو دِفیلیس، مدیر بازاریابی، انگلستان و ایرلند می‌گوید: «ما از راه‌اندازی بسته‌های کاغذی قابل بازیافت در خانه جدیدمان خوشحالیم. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان می‌خواهند از بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد و پرشونده استقبال کنند – ۷۶ درصد از خریداران به دنبال بازیافت بیشتر هستند – اما «سهولت بازیافت» می‌تواند یک مانع قابل توجه باشد.»