هنر بسته بندی / بین الملل: آخرين نظرسنجي مصرف کنندگان IPA پيشبيني کرده است که کريسمس 2026 مي تواند زمان خوبي براي رسانه هاي چاپي باشد، زيرا نزديک به نيمي از بزرگسالان بريتانيايي قصد دارند در دوران تعطيلات زمان استفاده از صفحه نمايش را محدود کنند.

بر اساس نظرسنجي از 2000 بزرگسال در بريتانيا، مطالعه 2026 IPA Christmas Consumer نشان مي دهد که Gen Z محرک اين سم زدايي ديجيتال است؛ نزديک به دو سوم يعني 64 درصد گفته اند که قصد دارند زمان صفحه در دوران کريسمس را به شدت کاهش دهند، و نسل هزاره نيز با 57 درصد در رتبه بعدي قرار گرفته اند. وقتي پرسيده شده چرا مي خواهند دستگاه هاي خود را کنار بگذارند، 62 درصد گفته اند که استفاده زياد از صفحه نمايش باعث مي شود کريسمس از معناي واقعي خود دور شود، و نزديک به دو سوم يعني 65 درصد گفته اند که کريسمس زمان کنار گذاشتن تلفن و حضور بيشتر است.
در حالي که اين موضوع براي خانواده ها و دوستان که دور هم جمع مي شوند و اجتماعي تر هستند خبر خوبي است، همچنين فرصتي براي برندها فراهم مي کند تا در دوران بسيار مهم تعطيلات از رسانه چاپي براي تعامل با مشتريان خود استفاده کنند. Eric Kreis مدير بينش در IPA گفت: در محيطي که جلب توجه ممکن است دشوارتر شود، برندها بايد سخت تر کار کنند تا با تبليغاتي مرتبط، تاثيرگذار و احساسي برجسته شوند.