هنر بسته بندی / بین الملل: Arrowhead و Poland Spring دو نمونه از اولین برندهای آب هستند که در این بطریهای آلومینیومی بازیافت به بازار عرضه میشوند.

– صاحب برند آب بطریدار، 1% از فروش بستهبندیهای فلزی را برای کمک به محیطزیست اهدا خواهد کرد.
– پنج برند در بستهبندی جدید عرضه میشوند، با برندهای بیشتر در آینده.
– بطریهای آلومینیومی یک راهحل بستهبندی دایرهای ارایه میدهند.
BlueTriton Brands، یک شرکت پیشرو آب بطریدار، با معرفی بطریهای آلومینیومی برای چندین برند خود، در زمینه پایداری قدم برمیدارد. بستهبندی کاملا قابل بازیافت است و بخشی از فروش بطریهای جدید برای گروههای زیستمحیطی اختصاص داده شده است.
Ed Ferguson، مدیر ارشد پایداری BlueTriton، میگوید: «ما پایداری را به عنوان هسته اصلی استراتژی خود میبینیم، به همین دلیل در بستهبندی آلومینیومی سرمایهگذاری کردهایم و با 1% برای سیاره مشارکت کردهایم.»
شبکه بیش از 5200 کسبوکار این سازمان غیرانتفاعی، هزاران شریک زیستمحیطی در بیش از 100 کشور را پشتیبانی میکند.
متن روی پشت بطریهای آلومینیومی، مأموریت پایداری BlueTriton را شرح میدهد، که شامل حفظ آب و بستهبندی میشود. هر بیانیه متناسب با برند است، اما مشارکت 1% برای سیاره بر روی پشت همه پنج بطری فلزی برجسته شده است، یک رویکرد دایرهای.
راهاندازی بطری آلومینیومی با اهداف پایداری که اخیرا توسط BlueTriton اعلام شده است، همسو است که شامل استفاده از 100% بستهبندی نوشیدنی قابل بازیافت، قابل استفاده مجدد و یا قابل کمپوست تا سال 2030 میشود.
Ferguson میگوید: «آلومینیوم میتواند به بستهبندی نوشیدنی جدید و سایر محصولات صنعتی بازیافت شود. بهطور متوسط، ظروف نوشیدنی آلومینیومی در ایالات متحده با نرخ بالاتری نسبت به پلاستیک و شیشه بازیافت میشوند؛ با این حال، بزرگترین مانع برای تبدیل این مواد به محصولات جدید، جمعآوری این محصولات پس از استفاده اولیه آنها است.»
او اضافه میکند: «این چالش جمعآوری برای تمام بستهبندیهای نوشیدنی ما وجود دارد و به همین دلیل ما از سیستمهای جمعآوری بازیافت و استفاده مجدد پشتیبانی میکنیم که میتواند نرخهای جمعآوری بیش از 85% ظروف نوشیدنی شیشه، پلاستیک و آلومینیوم را مانند برنامه بازپرداخت بازیافت در اورگان به دست آورد.»