هنر بسته بندی / بین الملل: Wiliot عضو AIPIA و از ارایه‌دهندگان پلتفورم اینترنت اشیا (IoT) خبر از توانایی جدید برای تشخیص و تجزیه و تحلیل سطوح رطوبت محصولات در سراسر زنجیره تامین داد.

این ویژگی می‌تواند قابلیت‌های این پلتفورم بدون باتری را گسترش دهد. این راهکار وضعیت موادغذایی و دارویی را ردیابی می‌کند تا بتوان بر کیفیت آن محصولات نظارت داشت. انتظار می‌رود کاربران اولیه خواروبارفروشان، خرده‌فروشان و شرکت‌های تدارکات باشند تا از تازگی و پایداری محصولات اطمینان حاصل کنند. Wiliot با افزودن حسگر رطوبت به پلتفورم نظارت شرکت- در کنار قابلیت‌های سنجش دما، مکان و انتشار کربن موجود- این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کرده است تا از ایمنی، یکپارچگی، تازگی و پایداری محصولات حساس به رطوبت اطمینان حاصل کنند.

پلتفورم دنیای دیجیتال و فیزیکال را از طریق Wiliot Cloud وPixels  Wiliot IoT به هم متصل می‌کنند که کم‌هزینه است، خودنیرو است، به اندازه یک تمبر پستی است و می‌تواند محاسبات را انجام دهد. IoT Pixels به طور مداوم و خودکار داده‌ها را از طریق دستگاه‌های استاندارد بلوتوث به Cloud می‌فرستد. این کار هزینه کارکنان و عملیات متدولوژی ردیابی سنتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همزمان نرخ خطا، ضایعات، حمل‌ونقل اشتباه، انتخاب اشتباه و از دست رفتن موجودی را نیز می‌کاهد. هنگامی که IoT Pixels در معرض سطوح مختلف رطوبت قرار می‌گیرد اطلاعات به صورت بی‌سیم به Wiliot Cloud منتقل می‌شود.

در فضای ابری این داده‌های رطوبت با داده‌های دما و مکان ترکیب می‌شوند تا بینش‌ها و هشدارهای به‌موقع، به کارکنان ایجاد شود تا بتوانند عملیات زنجیره تامین را بهتر بهینه کنند. براساس این داده‌های جدید رطوبت، شرکت‌ها اکنون می‌توانند تاثیر نسبی شرایط محیطی بر محصولات حساس به رطوبت را در لحظه ردیابی کنند تا بتوان تازگی، کیفیت و ایمنی و یکپارچگی آنها را بهبود بخشید.