هنر بسته بندی/ واحد بین الملل: نمایشگاه بسته بندی Eurasia Packaging 2023، بزرگترین رویداد تجاری در منطقه اوراسیا در حوزه صنعت بسته بندی، برای بیست و هشتمین دوره در مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه واقع در منطقه Buyukcekmece شهر استانبول ترکیه در تاریخ 19 تا 22 مهر ماه برگزار خواهد شد.

شرکت های نوآور و خلاق در صنعت بسته بندی با محصولات جدید برای بیست و هشتمین مرتبه در مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه گرد هم می آیند تا تکنولوژی ها و محصولات جدید خود در صنعت بسته بندی را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه، در دوره گذشته بیش از 72652 بازدید کننده را از 122 کشور از جمله ترکیه به خود جذب کرده و آماده است تا فضای مناسبی فراهم کند که در این دوره نیز شرکت های تولید کننده با مشتریان خود از بیش از 120 کشور جهان همچون ترکیه ملاقات نمایند. نمایشگاه بسته بندی استانبول که به عنوان بسترتجاری موثری قدرت، قابلیت های نوآورانه و رویکرد پایداری این صنعت را به بازدید کنندگان محلی و بین المللی نشان می دهد، می تواند برای رسیدن به حجم 50 میلیارد دلار هدف صادراتی ترکیه که سهمی از 200 میلیارد دلار هدف نهایی تجارت خارجی ترکیه است، کمک نماید.

این نمایشگاه هر سال به رشد خود ادامه می دهد

بیست و هشتمین نمایشگاه بسته بندی اوراسیا استانبول توسط شرکت نمایشگاهی تویاپ با همکاری انجمن تولیدکنندگان بسته بندی و با حمایت انجمن ماشین آلات بسته بندی، انجمن تولیدکنندگان لیبل، انجمن تولیدکنندگان بسته بندی انعطاف پذیر، انجمن تولیدکنندگان کارتن های بسته بندی، انجمن تولیدکنندگان بسته بندی فلزی، انجمن تولیدکنندگان بسته بندی کروگیتی و انجمن تولیدکنندگان بسته بندی پلاستیک سخت برگزار خواهد شد. نمایشگاه بسته بندی اوراسیا، بزرگترین نمایشگاه سالانه و تجاری صنعت بسته بندی در منطقه اوراسیا، از زمان افتتاح هر ساله به رشد خود ادامه داده است. این دوره از نمایشگاه که در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد آماده میزبانی 1200 شرکت و نمایندگی شرکت ها در فضایی به مساحت 120 هزار متر مربع و در 14 سالن است.

فعالیتهای تبلیغاتی در سطح بین المللی برای نمایشگاه صورت پذیرفته است

نمایشـگاه بسـته بندی استانبول در یک غرفه تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی بسته بندی اینتر پک شهر دوسلدورف کشور آلمان (14-20 اردیبهشت 1402) با همکاری انجمن تولیدکنندگان بسته بندی به بازدیدکنندگان معرفی شد. علاوه بر این تبلیغات این نمایشگاه در ترن های داخل شهر دوسلدورف برای آگاهی بیشتر بازدیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه انجام شده است.

فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید

بیش از 1200 شرکت داخلی و بین المللی فعال در زمینه صنعت بسته بندی محصولات، محصولات مکمل بسته بندی، مواد اولیه و محصولات واسطه صنعت بسته بندی، خدمات صنعت بسته بندی، چاپ بسته بندی، فناوری های تولید و تبدیل مقوا و کارتن، ماشین آلات بسته بندی، ماشین آلات تولید بسته بندی، دستگاه های کمکی، فناوری های نوشیدنی و مواد غذایی، فناوری های بازیافت بسته بندی و حمل و نقل در این نمایشگاه مشارکت خواهند نمود. پیش بینی می شود که حدود 15 هزار نفر از بیش از 120 کشور جهان در سال 2023 از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد، این درحالی است که انتظار می رود تعداد کل بازدید کنندگان از 80 هزار نفر نیز بیشتر باشد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه این فرصت را دارند که با تامین کنندگان جدید ملاقات نموده و سرمایه گذاران جدید برای تجهیزات بسته بندی در تجارت خود را در طول این نمایشگاه و نمایشگاه تکنولوژی های مواد غذایی اوراسیا بیابند. از سوی دیگر، غرفه داران نیز این فرصت را خواهند داشت که با تصمیم گیرندگان فعال در صنعت مواد غذایی و دیگر صنایع از ترکیه، اروپای مرکزی و غربی، بالکان، روسیه، قفقاز، آسیای مرکزی، خاورمیانه و آفریقا ملاقات نموده و حجم تجارت و ارزش برند خود را افزایش دهند.

بلیط ها تا تاریخ 19 تیر رایگان ارایه خواهد شد

ثبت نام بازدیدکنندگان بیست و هشتمین نمایشگاه بسته بندی اوراسیا آغاز شده است. هدف این نمایشگاه جذب بازدیدکننده بیشتر و ملاقات با شرکتهای نوآور و خلاق در صنعت بسته بندی در صنایع غذایی و نوشیدنی، چاپ، کاغذ و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، نظافت و بهداشت، شیمی، رنگ و رزین و نفت، خودرو، صنایع دارویی و پزشکی، صنعت ساختمان، ظروف شیشه ای، لوازم خانگی و برقی، نساجی و پوشاک و کفش است و فرصتی برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند که بتوانند در طول نمایشگاه راه حل های بسته بندی جدید و خلاقانه، ماشین آلات و محصولات جدید را از نزدیک آزمایش و بررسی نمایند.

چند اینفوگرافیک از آمار دوره قبلی نمایشگاه: