هنر بسته بندی / بین الملل: Domino Printing Sciences، متخصص چاپ، کدزنی و نشان‌گذاری خبر از تحولی بزرگ در انتقال دیجیتالی داده است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن domino.jpg است

شرکت می‌گوید این شامل پروژه Oracle Clouds و کدهای QR و دوبعدی قابل اسکن است که برای پلتفورم‌های تجارت الکترونیک و سیستم‌های زنجیره تامین حیاتی هستند. در حالی که بخش‌های برتر همچنان موادغذایی و نوشیدنی‌ها، داروسازی و علوم زیستی هستند، Carl Haycock، مدیر پروژه‌های چاپی انگلستان معتقد است که کسب و کارها بیشتر بر ارایه فناوری چاپ داده‌های باکیفیت بالا و متغیر و چگونگی حمایت از تحول دیجیتال در همه بخش‌ها تمرکز دارد. وی می‌افزاید: چاپ داده‌های متغیر از انتقال دیجیتال برای مشتریان ما پشتیبانی می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا داده‌های بیشتری را در یک کد دوبعدی قابل اسکن مانند یک کد QR ارایه کنند تا اشتراک‌گذاری داده‌ها را در زنجیره تامین تسهیل کند.

برای مشتریان ما مهم است که محصولات ما بتوانند این کار را با اطمینان در هر مرحله از فرآیند تولید انجام دهند. این شامل مدیریت داده و به‌کارگیری راهکارهای اتوماسیون کدنویسی، نظارت بر ماشین Domino Cloud و تایید کد از جانب ماست. اینها بخشی از یک راه حل یکپارچه برای اطمینان از کیفیت بالای محصول و به حداقل رساندن زمان توقف تولید به مشتری هستند.

سری چاپگرهای K300 این شرکت، یک راهکار سرعت بالای تک‌رنگ است. فناوری آن می‌تواند برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کدگذاری ازجمله چاپ روی درب بطری‌ها برای حمایت از حرکت به سمت بطری‌های PET قابل بازیافت و بدون لیبل مورد استفاده قرار گیرد.