هنر بسته بندی / بین الملل: هنر بسته بندی حامی رسانه ای برنامه Love Paper Week  شد.  Love Paper يك ابتكار جهاني است تا صنعت به صورت جمعي از كاغذ و پايداري در برابر مصرف كنندگان و كسب و كارها حمايت كند.

حتي در جهان ديجيتال امروز، كاغذ همچنان در توانايي خود براي لمس زندگي ما منحصر به فرد است. كاغذ قابل تجديد، قابل بازيافت و پايه طبيعي براي ايده هاي نو و خلاقيت است. تصورات اشتباه زيادي درباره كاغذ، چاپ و بسته بندي كاغذي وجود دارد. 35 درصد از مصرف كنندگان اروپايي باور دارند كه كاغذ و بسته بندي كاغذي براي محيط زيست مضر هستند و تنها 25 درصد معتقدند كه نرخ بازيافت كاغذ بيش از 60 درصد است¹، در حالي كه در واقعيت اين رقم 75 درصد است كه بالاترين نرخ ميان تمام مواد در اروپا است.

اين برنامه كه از دوم تا ششم فوريه اجرا ميشود، از تمام چاپخانه ها، فروشندگان كاغذ، توليدكنندگان بسته بندي و همه كساني كه در اين بخش فعاليت ميكنند دعوت ميكند تا از هفته Love Paper حمايت كنند و از مواد موجود استفاده كنند تا به مشتريان، كارفرمايان و مصرف كنندگان به صورت گسترده تر اطلاع دهند كه چرا كاغذ يك رسانه پايدار، موثر و جذاب است.