هنر بسته بندی / بین الملل: یک نظرسنجی توسط Sapio Research، به نمایندگی از Celebration Packaging، درک مصرف کنندگان از لوگوها و اصطلاحات مورد استفاده برای بسته بندی مواد غذایی یکبار مصرف را بررسی کرد.

بیش از سه پنجم (۶۱٪) از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که اطلاعات روی بسته بندی چیزی است که بیشترین اعتماد را برای اطلاع از نحوه صحیح دفع آن دارند. در همین حال، آشنایی با لوگوی “بازیافت” با فلش دایره ای سفید روی پس زمینه سبز، در این نظرسنجی بالا بود – با ۸۹٪ از مصرف کنندگان آگاه از آن – اما با توجه به گروه سنی متفاوت بود و برای افراد بالای ۶۵ سال به ۹۵٪ افزایش یافت.