هنر بسته بندی: همزمان با بزرگداشت روز جهانی بینایی، Haleon و Microsoft به پروژه‌ای پیوستند که هدف از آن به‌کارگیری هوش مصنوعی (AI) برای افراد نابینا بود تا بتوانند به درستی به اطلاعات پزشکی محصولاتشان دسترسی پیدا کنند.

پیشرفت‌های جدید در اپ رایگان Microsoft Seeing AI کمک خواهد کرد تا فراگیری و بهبود دسترسی افزایش یابد. در سرتاسر انگلستان و امریکا، مصرف‌کنندگان خواهند توانست تا اطلاعات مهم لیبل محصولات شرکت‌های Sensodyne، Centrum، Aquafresh، ChapStick و Emergen-C را بشنوند. این همکاری جدید به مردم کمک خواهد کرد تا مشکل خواندن محصولات را پشت سر بگذارند. گسترش اپ، امکان گنجاندن جزییات بیشتر در آن را نیز میسر خواهد ساخت. از طریق اسکن بارکد در قالب کمپین Always Read the Label، نابینایان می‌توانند محتویات لیبل را بشنوند. اطلاعاتی همچون نام، محتویات و دستورالعمل‌های مصرف.

بر پایه تحقیقی که Haleon انجام داد مشخص شد که 93درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باورند که محصولات سلامتی به قدر کافی موجود و در دسترس نیستند و یک‌پنجم نیز میزان مصرف دارو را اشتباه کرده‌اند. نرم‌افزار ابتدا در پیدا کردن بارکد و سپس شنیدن اطلاعات به افراد کمک می‌کند.