هنر بسته بندی / بین الملل: بسته‌بندی آماده‌ فروشگاهی (RRP) و بسته‌بندی آماده‌ی قفسه (SRP) برای انتقال مستقیم محصولات از جعبه به قفسه، بدون نیاز به تخلیه واحدهای تک، توسعه یافته‌اند.

بسته‌بندی آماده‌ فروشگاهی، رویکردی جامع‌تر اتخاذ می‌کند و همزمان با نیازهای زنجیره تأمین، الزامات پر کردن قفسه و همچنین تعامل با مشتری در قفسه را در نظر می‌گیرد.

تمامی بسته‌بندی‌های آماده‌ی فروشگاهی به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که مطابق با دستورالعمل‌های مؤسسه توزیع مواد غذایی باشد:

شناسایی آسان: چاپ واضح برای امکان یافتن سریع محصول توسط پرسنل فروشگاه

باز شدن آسان: باز شدن ساده در فروشگاه، اما به‌قدر کافی مقاوم برای تحمل زنجیره تأمین

مرتب‌سازی آسان: پر کردن ساده قفسه و بهینه‌سازی فضای قفسه

خرید آسان: شناسایی آسان محصول برای خرید توسط مصرف‌کنندگان

دور انداختن آسان: استفاده از حداقل مواد و قابلیت بازیافت