هنر بسته بندی / بین الملل: چندین شرکت در توسعه بسته‌بندی FFS از جنس پلی‌استایرن قابل بازیافت شرکت داشتند و آن را نامزد نهایی جایزه پایداری سال 2023 کردند.

Olga (تولیدکننده ماست) Plastiques Venthenat (تولیدکننده فیلم) Amcor (تولیدکننده بسته‌بندی‌های منعطف)، CEDAP (تولیدکننده ورق PS) و ARCIL Syner link (تولیدکننده ماشین‌های FFS) همگی در این پروژه مشارکت داشتند.

مدیران شرکت معتقدند لیوان بسته‌بندی ماست تک نفره تولیدشده از (98.5 درصد) ماده اولیه خام PS، خلاقیتی جهانی است. این بسته کاملا قابل بازیافت، کارایی کل فرآیند زنجیره بازیافت، از جداسازی تا کابردهای جدید مواد بازیافتی را بهینه می‌کند. این به تولیدکنندگان ماست اجازه می‌دهد تا مدعی شوند که بسته‌بندی آنها کاملا قابل بازیافت است آن هم به لطف جریان جدید بازیافت پلی‌استایرن در فرانسه. این به سرمایه‌گذاری رو به رشد در کارخانه‌های بازیافت PS جدید در اروپا کمک می‌کند.

نوآوری این لیوان باید سیگنالی قوی به بازار مبنی بر نیاز به ایجاد یک حلقه بسته‌بندی دایره‌ای ارسال کند، کاربر نهایی را به ضرورت مرتب‌‌سازی متقاعد کند، سرمایه‌گذاری در کارخانه‌های بازیافت پلیمرها را تسریع بخشد و به کاهش پلاستیک‌های پایه نفتی کمک کند.