هنر بسته بندی: در طی برگزاری نمایشگاه CES در لاس‌وگاس، Authena AG که در سوییس واقع است، با استفاده از فناوری Authena Shield و Authena LIVE راهکارهایی برای محافظت از کالاهای فیزیکی در صنایع دارو، غذا و بازارهای اجناس لوکس ارایه کرد.

M3TA تکامل بعدی تعهد شرکت برای ایجاد ارتباط اصالت بین تولیدکنندگان و سازندگان با هدف ایجاد پلی بین محصولات فیزیکی و دیجیتال است. گمان می‌رود که کدهای QR، هولوگرام‌ها و بارکدها همگی به راحتی قابل کپی کردن باشند که این بدین معناست که محصولات جعلی شرکت‌ها را در معرض هزینه‌های چندمیلیارد دلاری از دست دادن سود و مصرف‌کنندگان را در معرض ریسک جانی قرار خواهند داد با ترویج کار اجباری و استثماری که اهداف حاکمیت محیطی، اجتماعی و شرکتی را از بین می‌برند. در گذشته همه اشیا فیزیکی بودند اما انفجار ارزهای دیجیتالی، آواتارها و هنر دیجیتال انبوهی از اشیا دیجیتال را به همراه آورده است.

Matteo Panzavolta موسس و مدیر Authena می‌گوید: در آینده تمام اشیا یا بسته‌ها روحی فیزیکال و هویتی دیجیتال خواهند داشت که جهان Phygital را شکل خواهند داد. اما این اشیا فیجیتال در برابر حملات آسیب‌پذیرند و مصرف‌کنندگان را در معرض محصولات فیزیکی تقلبی قرار می‌دهند. فناوری بلاکچین IOT شرکت Authena، توان شناسایی محصول را بالا می‌برد و به چرخه تامین کمک می‌کند تا شرایط زیست‌محیطی، ردیابی جغرافیایی، عبور از مرزها و حمل دشوار را با متاورس قابل حمل در اقتصاد چندگانه و عمودی ارزیابی کند.