هنر بسته بندی / بین الملل: یکی از پیشروان تولید نوشیدنی و آبمیوه Gulf Union Foods Co در همکاری با استودیوی خلاقانه Appetite Creative و عضو AIPIA، بسته‌بندی متصل جالبی را خلق کرده است که جوانان در روز اول مدرسه آبمیوه خود را در بسته‌بندی‌های جذاب بنوشند.

کمپین بسته‌بندی هوشمند از یک تجربه متصل بر پایه وب استفاده می‌کند که از طریق کدهای QR به مشتریان کمک می‌کند تا محصولات Gulf Union را به عنوان بخشی حیاتی از آمادگی خود برای بازگشت به مدرسه ببینند. کاربران می‌توانند دو بازی با مضمون آبمیوه را که برای سرگرمی و آموزش طراحی شده‌اند با اسکن کدهای QR در طیف کامل پاکت‌های مقوایی Original و Zero بازی کنند. Juice Punch شامل چالش‌های مبتنی بر IQ است که در آن باید لیوان‌های نوشیدنی را طوری سازماندهی کنند که فقط یک رنگ داشته باشند. Juice Run سرعت و توجه بازیکنان را هنگام عبور از موانع و چالش‌های مختلف و جمع‌آوری آبمیوه رنگ‌های مشابه، آزمایش می‌کند.

این تجربه همچنین سلفی‌های قابل اشتراک‌گذاری را ارایه می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند خود را با یک تاج میوه‌ای تزیین یا خود را به انبه تبدیل کنند. این بازی‌ها دارای رتبه‌بندی بازیکنان برای تقویت رقابت دوستانه هستند. مدیر شرکت می‌گوید: این تجربه تعاملی، فرصتی عالی برای برند بود تا سطح آگاهی خود را در بازار افزایش دهد و در عین حال تجربه جدیدی را هم برای خریداران و هم مصرف‌کنندگان ایجاد کند.