هنر بسته بندی: تولید شده از مواداولیه تجدیدپذیر، قابل کمپوست و بازیافت، بسته‌بندی محافظتی حرارتی جدید Storopack RENATURE برای حمل مواد غذایی، دارویی و سایر موادی که باید درجه حرارتشان قابل کنترل باشد، به بازار آمد.

با این راهکار جدید محافظتی، Storopack ثابت کرد که محصولات حساس به دما همچون غذا و دارو می‌توانند هم پایدار و هم در درجه حرارت دقیق مورد نظر حمل شوند. RENATURE دارای ضربه‌گیرهای کاغذی مقاوم در برابر رطوبت نیز هست که درون آنها از نشاسته طبیعی پر شده است. این نشاسته‌ای است که محصول جانبی صنعت غذاست و در حالت معمول دور ریخته می‌شود.

کاغذ و نشاسته هر دو از مواد تجدیدپذیر هستند و می‌توان به راحتی آنها را بازیافت یا کامپوست کرد. پس از مصرف، مصرف‌کنندگان به راحتی می‌توانند دو تکه را از هم جدا کنند و آنها را به‌عنوان کاغذ قابل بازیافت به جریان بازیافت بسپارند یا به عنوان کامپوست و یا زباله ارگانیک برخورد کنند. طراحی U شکل باعث می‌شود تا این ضربه‌گیرها از 6 زاویه کالای قابل حمل را احاطه کنند و محافظت ضربه‌ای و دمایی خوبی از آن ایجاد کنند حتی محصولات دارویی. وزن کم آنها از دیگر مزیت‌هاست که هزینه حمل‌ونقل را کاهش می‌دهد.