هنر بسته بندی / بین الملل: شرکت دمارک در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی ماشین‌آلات بسته‌بندی مایعات فعالیت می‌نماید و ارائه‌دهنده‌ی تمامی دستگاه‌های لازم برای راه‌اندازی خط تولید نوشیدنی می‌باشد. نخستین مرحله‌ی خط کامل تولید چنین محصولاتی مرحله‌ی تزریق پریفرم است که در این نوشتار، سیستم‌های تزریق پریفرم دمارک را به شما معرفی می نماییم.

تولید پریفرم پت با توجه به وزن، استحکام و سایز نهایی ظرف مورد نظر و نیز سرعت تولید مطلوب، نیازمند دستگاهی مخصوص با طراحی مناسب است. ماشین‌های تزریق پریفرم دمارک شامل انواع مختلفی می شود و پوشش‌دهنده‌ی تمامی انواع پریفرم با وزن و سایزهای گوناگون و کاملاً مطابق با سفارش مشتری است.

از ویژگی‌های برجسته‌ی ماشین‌های تزریق دمارک می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ماردون مخصوص پت و در نتیجه به حداقل رسیدن میزان استالدهید پریفرم‌ها
  • هات‌رانر با طراحی خاص و تضمین‌کننده‌ی پایداری وزن و اندازه‌ی پریفرم‌ها
  • قالب‌های درجه‌یک با کارکرد مکانیکی بهینه
  • درایو الکتریکی برای بارگیری مواد
  • اجکت همگام و هماهنگ
  • واحد کلمپ سربسته
  • ربات خنک‌کننده و در نتیجه کاهش چشمگیر سایکل‌تایم
  • خشک‌کن و رطوبت‌گیر با اندازه و کیفیت مناسب

سیستم‌های تزریق پریفرم شرکت دمارک شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیستم تزریق پریفرم هیبریدی سری SP

ماشین تزریق پریفرم سری SP دمارک با کارکرد بهینه و سرعت کنترل‌شده، میزان ضایعات تولید را به حداقل رسانده‌است و نسبت‌به رقبا کمترین نیاز را به تعمیر و نگهداری دارد. این دستگاه تا 72 کویته و 18هزار و پانصد پریفرم بر ساعت ظرفیت دارد و در مقایسه با ماشین‌های مشابه، فضای کمتری اشغال می‌کند. سیستم تزریق سری SP دمارک دارای فناوری سرووموتور و پمپ دنده‌ای است و از این رو، 30 درصد کمتر از دستگاه‌های مشابه انرژی مصرف می‌کند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید در صورت نیاز به تولید سریع‌تر، ربات خارج‌کننده‌ای را با یا بدون کارکرد خنک‌کاری به دستگاه خود اضافه نمایید. این دستگاه برای تولید پریفرم‌های مختلف از جمله دهانه‌ی 38، 45، 60 و 80 میلی‌متر کاربرد دارد و برای ظروف آب معدنی، روغن خوراکی، نوشیدنی‌های گازدار، ظروف بشکه‌ای و ظروف دهانه‌گشاد بسیار مناسب است.

  • سیستم تزریق پریفرم اقتصادی ECO

ماشین تزریق پریفرم سری ECO اقتصادی‌ترین انتخاب برای تولید پریفرم با سرعت بالا و کیفیت مرغوب است. این سیستم به‌لطف ربات خنک‌کننده‌ی سه‌مرحله‌ای و فناوری پیشرفته‌ی هلدینگ پرشر، سایکل‌تایم کوتاهی دارد و سرعت تولید آن بیشتر از سرعت سیستم‌های تزریق نرمال است. ظرفیت این دستگاه تا 96 کویته و 27هزار پریفرم بر ساعت می‌باشد. تولید پریفرم در ماشین تزریق سری اکوی دمارک زودبازده است و بازگشت سرمایه‌ی کوتاه‌مدتی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این سیستم کاربرد تولیدیِ گسترده‌ای دارد و برای تولید پریفرم‌های معمول نوشیدنی‌ها و پریفرم‌های با وزن بالا، از جمله ظروف روغن و ظرف‌های 5 لیتری آب معدنی مناسب است.

  • سیستم تزریق پریفرم Lightning با سرعت بالا و کلمپینگ مستقیم

ماشین تزریق پریفرم سری Lightning از پرسرعت‌ترین دستگاه‌های تولید پریفرم به‌شمار می‌رود و برای تولید انبوه و کارخانه‌های بزرگ بسیار ممتاز و ایده ال است. این دستگاه شامل درایو بارگیری الکتریکی، ربات خنک‌کننده‌ی سه‌مرحله‌ای و 5 آکومولاتور پربازده می‌باشد و تولیدی باکیفیت، پایدار و سریع را برای شما تضمین می‌کند. سیستم تزریق Lightning دمارک تا 144 کویته و 75هزار پریفرم بر ساعت ظرفیت دارد.

demark؛ تولید کننده دستگاه های بسته بندی مایعات و آشامیدنی ها ، شیر و لبنات و بسته بندی صنایع دارویی

نمایندگی ایران:

http://www.demark-iran.com/

09121483845