هنر بسته بندی / بین الملل: Qwarzo روکش ضدنفوذی است که از دی‌اکسید سیلیکون تولید شده و می‌تواند برای جایگزینی پلاستیک و PFAS مورد استفاده روی کاغذ، منسوجات و فلز به کار گرفته شود. این محصول توسط برندهایی همچون Unilever و Innocent تایید شده است.

Qwarzo می‌گوید  محصولاتی که با تولید آنها روکش می‌شوند از قوانین مربوط به مواد در تماس با غذا پیروی می‌کنند زیرا در برابر گرما، سرما، آب روغن، بخار، مواد شیمیایی و شکستگی «بسیار مقاوم» می‌شوند، در حالی که بی‌بو و نامرئی هستند و هیچ طعم نامطبوعی از خود به جای نمی‌گذارند. محصولات این شرکت را می‌توان با استفاده از خطوط تولید موجود یا ماشین‌آلات یکپارچه سفارشی، به کار گرفت.

از نظر کاربردهای بالقوه، می‌توان از این پوشش برای ایجاد لایه ضدرطوبت و چربی در لیوان‌های کاغذی، کارد و چنگال، بشقاب، نی، همزن و سایر ظروف غذا و نوشیدنی استفاده کرد.

Qwarzo ادعا می‌کند که این پوشش می‌تواند به محصولات کمک کند تا ویژگی‌های بازیافت و کمپوست‌سازی خود را حفظ کنند. این محصول را می‌توان در فرمت‌های مختلفی مانند روکش قرقره ای یا ورقی، دای‌کات کاغذ، قالب‌گیری حرارتی به کار گرفت. همچنین برای طیف وسیعی از مواد افزون بر کاغذ.