هنر بسته بندی / واحد بین الملل: Paola Fraschini مدیر مارکتینگ شرکت کاما در این خصوص به هنر بسته بندی چنین گفت: «ما در غرفه ای به مساحت 500 متر مربع پاسخگوی مراجعین از سرتاسر دنیا بودیم. نمایشگاه اینترپک برای ما فرصتی بود تا آنچه که در 6 سال گذشته در ارتقا و تولید خطوط بسته بندی تمام رباتیک انجام داده بودیم را پیش چشم خریداران بگذاریم. بازدیدکنندگان اینترپک قادر بودند تا طراحی مکانیکی پیچیده و ساختار اتوماسیون دیجیتال با فناوری بسیار جدید آن را از نزدیک مشاهده کنند.»

این سیستم توانایی کار با 15 نوع متفاوت بسته بندی را دارد با قابلیت تغییر بسیار سریع از یک فرمت به فرمتی دیگر. Fraschini  افزود: « تکنسین های ما از آخرین فناوری ها و ترند ها در ساخت ماشین استفاده می کنند: طراحی بر پایه Industry 4.0 ، تغییر بسیار سریع تنظیمات ماشین بر پایه فناوری RFID، به کارگیری فناوری هوش مصنوعی در آموزش اپراتورها و عملیات و نگهداری و در نهایت سیستم جمع آوری و آنالیز داده ها. ما همچنین یکی از پیچیده ترین و پرفروش ترین خطوط بسته بندی در دنیا با نام FW Case Packer  رونمایی کردیم که قادر است تا جعبه های کروگیتی را با سرعت 35 عدد در دقیقه بسته بندی کند. این ماشین توانسته در صنایع مختلف کارایی خود را ثابت کند.»

وی در ادامه معتقد بود که اینترپک 2023 یک بار دیگر ثابت کرد که ارزش های بالای فناوری های پیشرفته است که بازدیدکنندگان نمایشگاه را به چنین رویدادهایی می کشاند. به گفته وی غرفه کاما میزبان بازدیدکنندگان از 76 کشور دنیا بود. 22% در بخش نانوایی، 18% در بخش شیرینی جات، 6% در بخش بهداشت شخصی، 3% در بخش دارویی و 3% هم در بخش های تولید قهوه و غذای حیوانات فعالیت می کردند.