هنر بسته بندی / بین الملل: شرکت Amcor خبر از ارایه Am Fiber، کاغذ بسته‌بندی با عملکرد بالا، برای عرضه در امریکای شمالی داد. این فیلم قابلیت بازیافت با جریان محصولات قابل بازیافت کنار خیابانی را دارد.

کاغذ با عملکرد بالا که قبلا توسط How2Recycle تایید صلاحیت شده است، با استانداردهای قابلیت خمیرسازی مجدد برای بازیافت کنارخیابانی مطابقت دارد و به برندها اجازه می‌دهد تا نتایج پایان عمر پایدارتری را برای بسته‌بندی به مصرف‌کنندگان ارایه دهد.

برندها برای استفاده از جایگزین‌های پایه کاغذ در بسته‌بندی، باید فناوری‌های خلاقانه را با هدف داشتن خاصیت ضدنفوذی، ماندگاری زیاد و عملکرد درون ماشین به کار گیرند. به دلیل جمع‌آوری و بازیافت گسترده کاغذ، مصرف‌کنندگان اغلب به دنبال بسته‌بندی‌های پایه کاغذ هستند تا پایان عمر پایدارتری داشته باشند. این نوع بسته‌بندی‌ها ظاهری طبیعی‌تر را در قفسه فروشگاه‌ها القا می‌کنند.

کاغذ با عملکرد بالای Am Fiber، کاغذ لمینیت شده با نفوذناپذیری بالاست که در اغلب جریان‌های بازیافت کنار خیابانی قابلیت بازیافت دارد. این کاغذ عاری از PVDC است. از این کاغذ می‌توان در بسته‌بندی انواع شیرینی، بار، برشتوک، نوشیدنی‌های خنک استفاده کرد. نوع ترجیحی بسته‌بندی می‌تواند فلورپ سیل سرد یا ساشه‌های سه طرف سیل باشد.