هنر بسته بندی / بین الملل: با وجود بازگشت به پویایی‌های معمول بازار که تحت تأثیر بی‌ثباتی قابل توجه بین‌المللی قرار گرفته بود، بازار تولید در این مرحله پس از بحران همه‌گیری حاد، آماده است تا با چالش‌های جدیدی روبرو شود، همانطور که از یک مطالعه اخیر که بر نحوه گذار کسب‌وکارها به سمت دیجیتالی شدن تمرکز دارد، مشخص شده است.

موضوعات کلیدی، ادامه توسعه ابتکارات کارخانه هوشمند برای دستیابی به اهداف تجاری هدفمند و استفاده از فناوری دیجیتال برای افزایش شفافیت و بهره‌وری زنجیره تأمین خواهد بود.

هزینه‌های مربوط به راه‌حل‌های مدیریت زنجیره تأمین مبتنی بر هوش مصنوعی امسال افزایش خواهد یافت، زیرا تولیدکنندگان به طور فزاینده‌ای به دنبال ایجاد تعادل بین هزینه‌های موجودی و ریسک‌ها هستند.

مدل  Just-in-time با بهینه‌سازی هزینه‌های موجودی، مدیریت صحیح منابع و کاهش ضایعات، همراه با پایبندی متوسط به مدل  Just-in-case با سهم کم موجودی، همچنان غالب است. اتوماسیون در این چالش برای دستیابی به فرآیندهای کارآمد، نقش حمایتی بزرگی ایفا می‌کند.