هنر بسته بندی / فناوری: Aptar Beauty کاربرد موفقیتآمیز بستهبندی محلول عطر سبک خود را اعلام کرد که شامل یک اسپری «بسیار مسطح» برای نمونهبرداری ساده از محصول است. Imagin بسیار قابل تنظیم است و از 70٪ کاغذ ساخته شده است. طراحی منحصر به فرد و ثبت شده دارای زبانه ای است که می توان آن را برای استفاده مجدد باز و بسته کرد و تا شش اسپری ارایه می دهد. با اندازه پر کردن 0.3 میلی لیتر، این قالب به برندها اجازه می دهد نمونه های کمتری تولید کنند.

این دستگاه همچنین قابلیت تجارت الکترونیک را دارد و با آزمونهای PIRA (پیشرفت در ارزیابی خواندن) و پست ایالات متحده سازگار است، که آن را بسیار مقاوم در برابر وزن میکند و به ویژه برای درج در مجلات، پست مستقیم و توزیع چند کاناله مناسب است.
پلتفرم نمونهبرداری ارتقا یافته
Aptar همچنین با پلتفرم سمپلینگ محصول So Post همکاری میکند که مسوولیت تدارکات توزیع و نظارت بر عملکرد کمپین نمونههای ارسالشده توسط برندهای مشتری را بر عهده دارد. Aptar نمونهها را تولید و پر میکند، در حالی که So Post کمپینهای دیجیتال را توسعه میدهد.

خانه عطر لوکس پاریسی، Memo Paris، برای راهاندازی کمپین عطر Madurai خود، راهحل سبک وزن Imagin را انتخاب کرد و مزایای این پیشنهاد دوگانه را برجسته کرد. این راهکار بستهبندی عطر سبک، شامل یک اسپری “بسیار تخت” برای سمپلینگ بهینهسازی شدهی محصول بود. بنابراین، فناوری Post به برند کمک کرد تا مشتریان مناسب را شناسایی و هدف قرار دهد، قصد خرید آنها را درک ، مسیر کشف محصول آنها را دنبال و بازخوردشان را جمعآوری و تحلیل کند. این دادهها به پر کردن پایگاه داده مدیریت ارتباط با مشتری برند کمک کرد.
در فعالیتهای دیگر، Aptar Beauty جدیدترین ایروسل خود، Maya، را برای پخش فرمولاسیونهای اسپری یا پودری رونمایی کرد. این اسپری دارای درب قابل تنظیم برای برندسازی و فناوری قفل پیچشی است. Aptar قصد دارد با هدف پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای تحویل دقیق و بهداشتی مراقبت های پوستی غلیظ، مکانیسم قطره چکان سنتی را بازسازی کند.