هنر بسته بندی / واحد بین الملل: حاصل حضور شرکت Pactec در نمایشگاه2023 Interpack ، انعقاد چند قرارداد ، تعداد کثیر بازدیدکننده گان و کارشناسی حرفه ای و درجه یک بین المللی بود. این شرکت  از میان 10 شرکت سازنده ، بیشترین تنوع در ارایه انواع بسته بندی ها وعملکرد سطح بالای ماشین  آلات بسته بندی برای محصولات  شیرینی و شکلات (در سایز کوچک ) و دیگر اقلام را داشت.

شرکت Theegarten با چندین  نوآوری در صنعت بسته بندی، در این  نمایشگاه  جهانی شرکت کرد که از میان این  ماشین آلات، دستگاه جدید  CHS با سرعت 1800 عدد بسته در دقیقه بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت.

دیگر دستگاه  شاخص، که اولین سیستم کارتنینگ شرکت Pactec هم می باشد ،BLM  نام دارد. این دستگاه  برای اتصال به  کلیه ماشین آلات سرعت بالا با هدف بسته بندی محصولاتی از قبیل تبلت های عصاره ای و نیز آدامس و شکلات تخته ای طراحی شده است.  سازگاری با محیط زیست اصلی ترین  جنبه ی نوع آوری  ماشین آلات در این رویداد  به شمار می رود.

علاوه بر موضوعات زیست محیطی، دیجیتال سازی از دیگر محورهای اصلی نمایشگاه بود. در غرفه ی Pactec ، بازدید کنندگان با اتصال به پلتفورم SweetConnect ، به اطلاعاتی در زمینه ی برنامه ریزی، مانیتورینگ، حفظ و نگهداری و ارتقای کلیه فرایند تولید دسترسی یافتند.