هنر بسته بندی: برند امریکایی آرایشی Izzy محصولات جدید خود را در تیوب‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ و قابل پرکنی مجدد عرضه می‌کند که قابلیت بازگشت، شستشو و استفاده مجدد را به عنوان بخشی از برنامه شرکت برای ایجاد مدل دایره بسته در محصولات زیبایی‌اش در نظر گرفته است.

Shannon Goldberg  موسس Izzy می‌گوید: تیوب‌های فولادی ما درمحصولات پایه دارویی به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان آنها را 10 هزار بار شست‌شو و پر کرد به همین خاطر نیازی نیست آنها را دور بیاندازید. پر کردن ظرف از ریمل Izzy می‌تواند یک بار انجام شود و یا چند بار بعد از آن از طریق اشتراک.

مصرف‌کنندگان از طریق وب‌سایت مطلع می‌شوند که چگونه باید تیوب ریمل خالی را به شرکت برای تمیزکاری و پر کردن مجدد بازگردانند. بعد از حدود 90 روز از خرید، ایمیل یادآوری به خریدار برای پر کردن مجدد تیوب ارسال می‌شود. به این ترتیب هر 90 روز یک تیوب پر و استریل شده جدید دریافت می‌کند. این موضوع در مورد برق‌لب نیز صادق است.

شرکت در پاسخ به کسانی که نگران آب و مواد شستشو برای تمیز کردن تیوب‌ها بودند هم گفته که آب مورد استفاده از فرایند دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرد. تخمین زده می‌شود 78 درصد از اثر کربنی این محصول بعد از 25 بار پرکنی مجدد کاسته شود.