هنر بسته بندی / بین الملل: Netstal یک لیوان دیواره نازک که با فرآیند قالب‌گیری فشرده برای محصولات لبنی تهیه و از 100درصد PP تولیدشده را،  به بازار ارایه کرده است.

حجم پر شدن لیوان 200 گرم و وزن آن 5.4 گرم و ضخامت دیواره آن نیز 3/0 میلی‌متر است. قالب‌گیری فشرده تزریقی یا ICM به گفته شرکت، می‌تواند وزن فنجان را تا 34 درصد کاهش دهد و در صورت ترکیب با روش بهینه‌سازی محصول، حجم بسته‌بندی را تا 27درصد کاهش ‌دهد. به دلیل طراحی تک ماده‌ای، گفته می‌شود بازیافت آن آسان است. ظاهرا این برچسب در طول فرآیند بازیافت از بقیه بسته‌ کنده می‌شود –برخلاف برچسب معمولی در قالب (IML)- و ذرات مرکب چاپ نیز از پلی‌پروپیلن خالص جدا می‌شوند تا جریان بازیافت آلوده نشود. لیوان دیواره نازک در قالب چهار حفره‌ای در 2.7 ثانیه در دستگاه قالب‌گیری Elion 1750 با واحد تزریقی هایبریدی تولید می‌شود.

در هنگام کار در حالت خودکار، سیستم کنترل در هر زمان نقطه بهینه را شناسایی می‌کند و فشار را در سیستم هیدرولیک تنظیم می‌کند. Netstal می‌گوید که بسته به کاربرد، این تنظیم می‌تواند انرژی مورد نیاز برای رسیدن به فشار مناسب سیستم را به حداقل برساند.