هنر بسته بندی: آمپول تک‌مصرفه که با روش باد- پرکنی- سیل برای داروهای مایع تولید شده است به بازار آمد. هدف Ritedose از تولید این بسته کاهش ریسک ریختن و آلودگی بوده است.

شرکت .Ritedose Corp که تولیدکننده داروهای استریل است سه نوع از پرمصرف‌ترین داروهای مایع خود را در بسته‌های این‌چنینی عرضه کرده است.

این ابزار و بسته‌بندی که با نام Suredose Rx نامیده می‌شود جایگزین لیوان‌‌های چنددوزه دارو می‌شوند و به بیماران کمک می‌کنند تا میزان مصرف داروهای خود را بهتر کنترل کنند. به‌طور سنتی داروهای مایع تک‌دوزی در لیوان‌های پلاستیکی با درب فویل عرضه می‌شوند و نیاز دارد تا فویل سیل شده درب با دست باز شود که احتمال ریختن تصادفی مقداری از دارو و ناقص شدن میزان مجاز مصرف وجود دارد.

آمپول‌های SuredoseRx از LDPE تولید شده که مکانیک آسانی دارد و به‌گونه‌ای لفاف‌پیچی شده تا محصول پایدار بماند. هر دوز دارای بارکدی برای استفاده راحت‌تر است. بعد از باز کردن پاکت، مصرف‌کننده آمپول را برمی‌دارد و درب آن را می‌چرخاند و دارو را می‌نوشد. دارو هنگامی بیرون می‌آید که آمپول با دست فشرده شود که این کار از ریختن احتمالی محتویات جلوگیری می‌کند. بسته‌ها در اندازه‌های 5، 10 و 15 میلی‌لیتری موجود هستند.