هنر بسته بندی: Milk & More در اشتراک با Coca-Cola Euro pacific Partners برنامه آزمایشی برای تحویل مستقیم، بازگشت، پرکنی مجدد و استفاده دوباره بطریهای شیشهای کوکوکالا بدون شکر از درب منزل خریداران را به اجرا میگذارند.
این برنامه که برای 8 تا 12 هفته اجرا خواهد شد، جنوب لندن و مرکز انگلستان را هدف میگیرد. مصرفکنندگان تشویق به خرید بطریهای 1لیتری شیشهای کوکاکولا میشوند که میتوانند آنها را پس از مصرف بشورند و درب منزل بگذارند.
فرآیند شستشو، پرکنی مجدد و استفاده دوباره میتواند تا 20 بار انجام شود که بنا به محاسبات میتواند تا 82درصد از میزان انتشار کربن در مقایسه با شیشههای یکبار مصرف بکاهد.
Milk & More در حال حاضر بطریهای شیشهای شیر ارگانیک، شیر جایگزین، آبمیوه، آب، نوشیدنیهای گازدار را به صورت چندبار مصرف ارایه میکند و مدعی است که هر کدام بهطور میانگین تا 28 بار در چرخه مورد استفاده قرار میگیرند. در این کار سالانه 80 میلیون واحد بستهبندی بدون شکر کوکاکولا و 97 درصد از کل حجم فروش Milk & More قرار است از طریق بستهبندیهای قابل استفاده مجدد قابل بازیافت و یا قابل کمپوست ارایه شوند.
خودروهای الکتریکی بر طبق پیشبینیها حدود 10 میلیون مایل را با استفاده از انرژی تجدیدپذیر طی میکنند. علاوه بر این CCEP امیدوار است تا 100هزار مصرفکننده در این طرح مشارکت کنند و از این نوع بستهبندی استفاده کنند. این دو شرکت قرار است همدیگر را در جریان تجربیات و نتایج طرح قرار دهند.