هنر بسته بندی / بین الملل: گزارش «بازار کارتن‌های کروگیتی برای محصولات فله» برحسب نوع) لولایی، لمینتی و پالتی) فرمت (یک‌لایه، دولایه و سه‌لایه) حجم بارگیری و کاربرد (غذا، دارو، مواد شیمیایی، کالاهای مصرفی، تنباکو( و منطقه- پیش‌بینی جهانی تا سال 2025 را این‌گونه انجام می‌دهد که با رشد 4.2 درصدی CAGR از 11.6 میلیارد دلار سال 2020 به 15.4 میلیارد در سال 2025 خواهد رسید.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که بازار کارتن‌های کروگیتی برای محصولات فله در پی افشای تقاضا برای محصولات غذایی در سراسر جهان روندی رو به رشد را تجربه می‌کند. علاوه بر این، بازار در طول همه‌گیری کووید19- شاهد افزایش قابل توجه در تقاضا برای تامین کالا به صورت عمده به فروشگاه‌ها، خرده‌فروشان، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها بوده است.

بازیافت‌پذیری کارتن‌های کروگیتی برای محصولات فله‌ای

این کارتن‌ها از خمیر چوب تولید شده‌اند که قابل بازیافت هستند. بازیافت به کاهش ضایعات جامد کمک می‌کند. بازیافت این مواد اثر موجی دارد و منجر به کاهش مصرف انرژی، آب و سایر منابع مورد نیاز برای تولید مواد جدید می‌شود. بازیافت این محصولات از تولید هزاران تن زباله ناشی از بسته‌بندی جلوگیری می‌کند و در نتیجه فضای قابل توجهی در محل‌های دفن زباله صرفه‌جویی می‌شود. همچنین بازیافت این کارتن‌ها به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای که به تغییر اقلیم دامن می‌زنند منجر می‌شود. این عوامل به طور کلی باعث رونق بازار بشکه‌های فله‌ای خواهند شد. افزایش قوانین مربوط به استفاده از مواد غیرقابل تجزیه در امریکای شمالی و اروپا، همچنین منجر به افزایش تقاضا برای کارتن‌های کروگیتی در این مناطق شده است. بنابراین بازیافت به عنوان محرکی برای رشد این صنعت عمل می‌کند.

رشد قابل توجه در محصولات غذایی در حین پاندمی کرونا

از جهت کاربرد، پیش‌بینی می‌شود که بخش مواد غذایی بزرگترین بخش در بازار کارتن‌های کروگیتی باشد. به دلیل ترس از قرنطینه، مردم به خریدهای هیجانی و ذخیره‌سازی عمده روی آورده‌اند. افراد بیشتری، نیازهای روزانه، کالاهای مصرفی تند مصرف (FMCG) و غذای تازه را از طریق تجارت الکترونیک و کانال‌های آنلاین سفارش می‌دهند که منجر به افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های بسته‌بندی فله‌ای می‌شود. در نتیجه، این موضوع تقاضا برای این نوع بسته‌بندی برای کاربردهای غذایی را افزایش می‌دهد.

منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) پیشرو بازار جهانی کارتن‌های کروگیتی تا سال 2025 خواهند بود

عواملی مانند بهبود وضعیت اقتصادی، افزایش جمعیت شاغلین و تقاضای داخلی در حال رشد برای محصولات غذایی آماده و فوری، احتمالا بازار کارتن‌های کروگیتی برای محصولات فله را رونق می‌بخشند.

به دلیل ویژگی‌های کاربردی که این ظروف ارایه می‌دهند از جمله ایمنی، مقرون به صرفه بودن، دوام، استحکام، پایداری و هویت لجستیک، بازار این مخزن‌ها در صنایع غذایی، خودروسازی، شیمیایی، دارویی و کالاهای مصرفی در منطقه آسیا و اقیانوسیه در حال رشد است.