هنر بسته بندی / واحد خبر: شرکت اطمینان توسعه اتیه یکتا از سال 1399 آغاز به کار کرده است و به گفته مدیران شرکت نخستین ماشین فلکسو 12 رنگ رو در ایران راه اندازی کرده است. تولیدات این شرکت در حال حاضر شامل چاپ انواع لیبل های کاغذی و فیلم می شود. در این خصوص و نیز سایر مسایل مربوط به این شرکت گفت و گویی را با دکتر سهیل محمدیان داشته ایم که در ادامه می خوانید.

کمی از قدمت و سابقه شرکت اطمینان توسعه اتیه یکتا بگویید. در حال حاضر چه امکاناتی در این مجموعه فراهم کرده اید؟

شرکت اطمینان توسعه آتیه یکتا (اتیکت) در سال 1399 قدم به عرصه صنعت چاپ و بسته بندی کشور نهاد. این شرکت برای اولین بار با بهره گیری از مدرنترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا همچون ماشین چاپ فلکسو 12 رنگ به همراه سایر ماشین آلات جانبی دیگر و با تکیه بر استانداردهای جهانی به بهره برداری رسید.

 تولیدات این شرکت در حال حاضر شامل چاپ انواع لیبل های کاغذی و فیلم می شود. چشم انداز شرکت اتیکت ورود به جمع 10 شرکت برتر در زمینه چاپ و بسته بندی در خاورمیانه تا سال 2026 میلادی است.

بفرمایید که تا به حال چه دستاوردی برای صنعت چاپ ایران داشته اید؟

این شرکت برای اولین بار تکنولوژی چاپ 12 رنگ فلکسو را به صنعت چاپ پشت چسبدار ایران معرفی کرد، با کیفیت رنگ و چاپ برجسته تر به همراه آموزش تیم چاپ خود.

  • مخاطبان هدف شما به طور خاص چه کسانی هستند؟ روی چه کسانی سرمایه گذاری کرده اید؟

بازار هدف ما در این صنعت تمامی صنایع استفاده کننده از لیبل های پشت چسبدار هستند که در حوزه نیش مارکت لیبل های لوکس و زینتی آرایشی و بهداشتی و در حوزه مستر مارکت تمامی صنایع اسفاده کننده پر تیراژ مانند غذایی, شوینده , دارویی و … فعال می باشند.

چه چیزی شما را از رقبایتان متمایز می کند چنانچه از مشتریانتان بخواهیم به این پرسش پاسخ بدهند؟

در این خصوص می توانم به چهار نکته اصلی اشاره کنم:

سیستم سازی و ایجاد فرآیند مستمر از زمان دریافت سفارش تا مرحله خروج سفارش با هدف مانیتورینگ مستمر مراحل و پیگیری تولید

ایجاد تیم فروش انعطاف پذیر برای ایجاد ارتباط مستمر و پیگیری راحت و درخور شان با مشتریان سازمان

انعطاف در بیان پیشنهادات جدید و مناسب با هر مشتری

ایجاد کنترل کیفیت در تمامی مراحل تولید.

  • شما خدمات طراحی هم به مشتریان ارایه می دهید؟

بله شرکت اطمینان توسعه آتیه یکتا بصورت تخصصی دارای واحد طراحی با طراحان با سابقه در زمینه چاپ فلکسو است. لازم به ذکر است ما کلیه خدمات طراحی محصول از ایده تا اجرا را با همکاری برترین تولیدکننگان مواد اولیه در زمینه ظروف بسته بندی به مشتریان خود ارایه می نماییم.

با چه برندهایی کار می کنید؟

در حال حاضر با برترین مشتریان بازارهای مختلف اعم ازمحصولات شوینده و بهداشتی آرایشی،غذایی(شامل بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی)همکاری گسترده و تنگاتنگی داریم. این دسته از مشتریان علی رغم رقابت تنگاتنگ در بازارهای هدف خود، برای کیفیت محصول نهایی اهمیت ویژه ای قایل اند و از خدمات حرفه ای مجموعه ما کمال استفاده را می نمایند.

صادرات داشته اید یا از محصولات شما برای صادرات استفاده شده است؟

بله این شرکت بصورت مستقیم و غیر مستقیم در زمینه صادرات لیبل های با کیفیت برای کشورهای همجوار در حال فعالیت است.

آیا موضوع پایداری یا حفاظت از محیط زیست در فرآیند تامین و تولید شما جایی دارد؟

سعی ما بر این بوده است تا با استفاده از محصولات با کیفیت و بالابردن راندمان تولید از ایجاد ضایعات بیشتر جلوگیری نماییم.

آیا امکانی برای کسانی که می خواهند از نزدیک توانمندی های مجموعه را ببینند، پیش بینی کرده اید؟

با توجه به قوانین حفاظتی هر مجموعه تولیدی، این شرکت هم در صورت لزوم برای مشتریان با شرایط خاص آماده میزبانی از مشتریان عزیز خود می باشد.

یکی از دغدغه های اصلی سفارش دهندگان،پایداری در کیفیت تولید است. یعنی یک سری تولید و چاپ محصول، از کیفیت یکسانی برخوردار باشد. در این خصوص تضمینی به خریدار می دهید؟

ما با داشتن نرم افزارهای برنامه ریزی و تولید، استقرار سیستم تضمین کیفیت و همچنین بکارگیری نیروهای متخصص در این حوزه، توانسته ایم با ثبات تولید و ارایه خدمات همیشه یکسان، رضایت کمی و کیفی آنان را جلب نماییم.

آیا به تازگی دستگاه یا خدماتی به مجموعه خود اضافه کرده اید؟

بله در نمایشگاه لیبل اکسپو 2023 قرارداد خرید دستگاه ماشین چاپ همچنین تعدادی از ماشین آلات پس از چاپ با تولیدکنندگان برتر اروپایی منعقد شد.

 چه برنامه ای برای اینده دارید؟

با توجه به خرید ماشین آلات، به صورت پیش فرض توسعه شرکت اتیکت صورت می پذیرد.

حرف پایانی تان با مشتریان

امیدواریم بتوانیم با ارایه خدمات مناسب و و مداوم به مشتریان فعلی و آینده خود سطح خروجی محصولات چاپی را در ایران ارتقا بخشیم. هر چند این امر از ابتدا با خرید تنها ماشین چاپ فلکسو 12 رنگ محقق شد اما کماکان امیدواریم این امر با قدرت بیشتری ادامه یابد.

http://etiketco.ir/

تلفن: 91011055 021

44921796