هنر بسته بندی: Fedrigoni Self-Adhesives خبر از تولید نوع جدیدی از لیبل‌های خود چسب داده است. برای نخستین‌بار سطوح سیلیکونی که تا به حال برای بازیافت یا از بین بردن به مراکز دفن زباله فرستاده می‌شوند، به زندگی بازمی‌گردند و جزیی از اقتصاد دایره‌ای خواهند شد.

Re-Play خط جدید سطوح براق و شفاف 10 درصدی با قابلیت بازیافت 100 درصدی است. این استر به عنوان بخشی از لایه بیرونی لیبل‌های خود چسب به کار برده می‌شود که علاوه بر جلوگیری از ایجاد ضایعات، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

از بازیافت به بازآفرینی (recycling to upcycling)

اقتصاد دایره‌ای مدلی از تولید است که بر پایه یکسری اعمال و ارزش‌ها شامل به اشتراک‌گذاری، استفاده مجدد و بازیافت مواد اولیه انجام می‌شود با این توضیح که بازآفرینی، بیشترین میزان اولویت را در این فرآیند برعهده دارد. این همان کاری است که Fedrigoni با انتقال لایه پشتی سیلیکونی که در مرحله به‌کارگیری لیبل خودچسب جداشده و دور انداخته می‌شود به بخشی از لیبل‌های جدید تزیینی، انجام داد.

Re-Play شامل پنج نوع از کاغذ 100 درصد بازیافت شده با تفاوت‌هایی در ویژگی‌های پرداخت و ظاهری آنها است: Nature White، Martele، Retro، Pearl و Neck Label.