هنر بسته بندی: بازارهای بزرگ اروپا در سال 2023، 819.6 میلیارد بسته غذا و نوشیدنی را استفاده خواهند کرد.این رقم بر طبق پیش‌بینی‌ها با افزایش 1.65درصد CAGR، به 889.4 میلیارد واحد در سال 2028 می‌رسد.

فروشگاه‌های خدمات غذایی 229.4میلیارد بسته‌بندی را در سال 2023 استفاده می‌کنند که این رقم در سال 2028 به 269.4 میلیارد افزایش می‌یابد. این گزارش، پیش‌بینی عمیق و کمی از مصرف بسته‌بندی در صنایع غذایی و نوشیدنی و نیز مراکز خدمات غذایی در اروپا براساس نوع بسته،‌ مواد اولیه، کانال‌های خرده‌فروشی، مصرف نهایی و بازار کلیدی ملی ارایه می‌دهد. تجزیه و تحلیل کیفی عوامل کلیدی شکل‌دهنده بر محرک تقاضای آینده برای فناوری بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی‌های مختلف در طول پنج سال تا 2028 وجود دارد. بیش از 400 جدول و داده براساس تناژ و واحدهای بسته‌بندی ارایه می‌شود تا بینش استراتژیک را در قالبی ارایه دهد که استفاده از آن آسان باشد.

محتوای ویژه

– در این تحقیق پیش‌بینی‌های معتبر برای مصرف گذشته، فعلی و آینده 32 نوع بسته‌بندی غذا و نوشیدنی و خدمات غذایی و 21 نوع مختلف غذا ارایه شده است.

– تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای تقاضاهای متفاوت مصرف‌کننده نهایی برای تمام بازارهای ملی کلیدی اروپا

– بینش گسترده در مورد تاثیر اولویت‌های در حال تکامل مصرف‌کننده. همچنین طراحی، فناوری پرکنی، عوامل نظارتی، اقتصادی و خرده‌فروشی

چه چیزی را کشف خواهید کرد؟

– اغلب بازارهای غذا و نوشیدنی در کشورهای غربی اروپا بسیار بالغ هستند و رشد سالانه به نسبت اندک دارند بنابراین رشد در بازارهای کمتر اشباع شده مانند لهستان بیشتر بوده است.

– باتوجه به اینکه پایداری در بالاترین سطح در دستور کار قرار دارد، بسته‌بندی کاغذ و مقوا در سال‌های اخیر یک بخش پویا بوده است. بسیاری از شرکت‌های چندملیتی پیشرو در صنایع غذایی، به این شکل از بسته‌بندی روی آورده‌اند  و چنانچه مکمل بوده پلاستیک را کنار گذاشته‌اند.

– رشد اخیر در بخش‌هایی همچون شیرینی‌پزی، تنقلات طعم‌دار و نوشابه‌های گازدار در بسیاری از کشورهای اروپایی اندک بوده است زیرا مصرف‌کنندگان فعالانه به دنبال جایگزین‌های سالم‌تری برای این محصولات هستند.

روش‌شناسی Smithers

این گزارش بر پایه تحقیقات اولیه و ثانویه گسترده‌ای بنا شده است. تحقیق اولیه شامل مصاحبه‌های هدفمند با تامین‌کنندگان مواد، کانورترها و کارشناسان فعال در بازارهای کلیدی بود. این تحقیق با پژوهش ثانویه دیگری در قالب تجزیه و تحلیل گسترده داده‌های منتشرشده، آمار رسمی دولتی، داده‌های سازمان تجارت داخلی و بین‌المللی، وب‌سایت‌های شرکتی، گزارش‌های صنعت، مقالات مطبوعات تجاری، ارایه‌ها و حضور در رویدادهای تجاری پشتیبانی شده است.

مخاطبین این تحقیق چه کسانی هستند؟

– کانورترهای بسته‌بندی

– تامین‌کنندگان مواداولیه

– صاحبان برندهای غذایی و نوشیدنی

– خرده‌فروشان در بخش خدمات غذایی و سوپرمارکت‌ها

– مشاورین و تحلیل‌گران