معاون مالی شرکت صنایع بسته بندی ایران با بیان اینکه رکورد تولید دیماه شرکت در ۵ سال گذشته شکسته شد افزود: با بازگشت خط تولید قوطی نیم کیلویی طی یکماه آتی، ظرفیت تولید این نوع قوطی دو برابر خواهد شد.

به گزارش اکونگار به نقل از بیدنا؛ داود گرجی زاده، عضو هیات مدیره و معاون مالی شرکت صنایع بسته بندی ایران در گفتگویی با اشاره به تحولات اخیر این شرکت گفت: مقایسه تولید ۵ سال اخیر شرکت صنایع بسته بندی ایران نشان می دهد رکورد تولید دی ماه شرکت از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ شکسته شده است.
او افزود: تولید دیماه شرکت صنایع بسته بندی ایران نسبت به سال قبل ۲۰۶ درصد و میزان سفارش کار و چاپ تولید اجرتی در دیماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳۹ درصد افزایش داشته است.
عضو هیات مدیره شرکت صنایع بسته بندی ایران با بیان اینکه رکورد شکنی در تولید با کاهش هزینه تمام شده همراه بوده است تصریح کرد: تعداد نیروی پشتیبانی تولید نسبت به ۵ سال گذشته ۵۰ درصد و تعداد پرسنل تولید نسبت به ۵ سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
او ادامه داد: با حذف پیمانکار لیفتراک ماهانه ۲۵۰ میلیون تومان صرفه جویی در بهای تمام شده تولید ایجاد شده است و سود آوری شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد افزایش داشته است.
گرجی زاده در مورد برنامه های این شرکت برای سال مالی پیش رو گفت: برای دستیابی به تولید جهشی، مذاکرات اولیه با چند تامین کننده مطرح ورق و حلب انجام شده و تا قبل از سال جدید مذاکرات نهایی خواهد شد. همچنین خط تولید قوطی نیم کیلویی شرکت که از رده خارج شده بود طی یکماه آتی به مدار تولید باز خواهد گشت که این تحول منجر به افزایش دو برابری ظرفیت تولید قوطی نیم کیلویی خواهد شد.
عضو هیات مدیره شرکت صنایع بسته بندی ایران تصریح کرد: اخذ سفارش و تولید قوطی های سه و پنج کیلویی و استفاده از ظرفیت مازاد تولیدی برای کارهای اجرتی و سفارش کار از دیگر برنامه های شرکت در سال مالی پیش رو خواهد بود