با معرفی و عرضه محصول به قفسه فروشگاه‌ها، برند آب طبیعی چهره‌ای جدید با هدف داشتن رقابت بیشتر در بازار پر از رقیب یافت.Open Water آب بسیار خالص و بسته‌بندی شده در قوطی آلومینیومی فاقد BPA است. صاحبان برند Nicole Doucet و Jess Page به یاد دوران کودکی‌شان که در کنار دریا و دریاچه زندگی می‌کردند، تصمیم گرفتند تا بر علیه آلودگی‌های پلاستیکی که اقیانوس‌ها را آلوده کرده مبارزه کنند ماموریتی که با ایده‌ای شوک‌برانگیز آغاز شد: آب تمیز درون بسته‌بندی پلاستیکی به تاریخ پیوسته و متعلق به گذشته است.

با وجود امکان استفاده از جایگزین‌های پایدار همچون بطری قابل استفاده مجدد، Page و Doucet می‌دانستند که باید راهکاری عملگرایانه برای مصرف مشتریان در حال حرکت داشته باشند که این جایگزین‌ها همیشه در دسترس نیستند. نتیجه اینکه، شرکت به فکر استفاده از بطری قوطی‌های آلومینیومی 100درصد قابل بازیافت افتاد.

در سال 2014، Open Water شروع به ارایه محصول در بازارهای انبوه و نیز تک‌فروشی رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مراکز دانشگاهی کرد با هدف جایگزینی بطری‌های پلاستیکی و شروع به آغاز مرحله دوم ماموریت یعنی ورود به کانال‌های توزیع و فروش سنتی خرده‌فروشی‌ها.

Nicole Doucet می‌گوید: از آنجایی این کانال‌ها به شدت برای ما مهم بودند فرصت ایجاد سود زیادی را فراهم کردند و هنوز پنجره‌های زیادی برای رشد در آن‌ها وجود دارد. ما معتقدیم که اکنون زمان هجومی فعالانه به کانال‌های سنتی خرده‌فروشی شامل خواروبارفروشی‌های طبیعی و سنتی، فروش انبوه و فروشگاه‌های کوچک فرا رسیده است.

از آنجایی که بازار فروش مستقیم و بی‌واسطه محصول به مشتری به شدت رقابتی است، Open Water نیاز به دیدی تازه داشت تا بتواند در قفسه‌های شلوغ بدرخشد. نتیجه لی‌اوتی مینیمال و تمیز بود که هدف و ماموریت برند را به خوبی آشکار کند.

در حالی که بسته‌بندی جدید بسیاری از ویژگی‌های به خاطرآوری برند مانند آلومینیوم نمایان شده، شکل بطری و جایگاه لوگو را دارد، لیبل جدید، عنصر گرافیکی جدیدی را که تداعی‌کننده موج با استفاده از پالت رنگی سفید و آبی بود را نیز به کل طراحی اضافه کرده و هویت بصری واضح و شفافی را از برند ایجاد کرده است.

طراحی جدید تمرکز تازه‌ای به هدف برند یعنی حذف بطری‌های پلاستیکی و تاییدیه Climate Neutral داده است، لیبلی که تا پیش از آن تنها وظیفه‌اش نشان دادن محتویات بود. Jess page می‌گوید: «همین‌طور که این بخش بالغ می‌شود و مصرف‌کنندگان بیش از پیش از مشکلات ضایعات پلاستیکی آگاه می‌شوند، به خریداران‌مان می‌گوییم که تولیدکننده آب هستیم اما نه با رویکردهای قدیمی. طراحی مجدد ما این پیام را می‌دهد که ما برند تولیدکننده آب هستیم که قرار است در قفسه فروشگاه‌ها خوش بدرخشیم.»

از زمان معرفی به بازار، Open Water به عنوان نخستین آب دارای مجوز Climate Neutral شناخته می‌شود و درصدی از هر بطری برای مراقبت از اقیانوس‌ها صرف می‌شود. این شرکت همچنین عضو برنامه For  The Planet1% و یک تجارت با محوریت بانوان است (WBENC) .