هنر بسته بندی: Constantia Flexibles مدعی است که نخستین مواد تک‌ماده‌ای آماده بازیافت بر پایه PP را که مقاومت شیمیایی بسیار بالایی در مقابل محصولات دارویی دارد به بازار عرضه کرده است.

این ماده برای بسته‌بندی مواد شیمیایی تهاجمی به صورت مایع یا ژل طراحی شده است. مونوپلیمر به‌عنوان جایگزین بسته‌بندی‌های چندماده‌ای که برای داروهای مایع یا ژلی استفاده می‌شد، در نظر گرفته شده است. بسته‌بندی‌های متداول سنتی برای محصولات دارویی به خاطر ترکیب موادی که درآنها استفاده می‌شود معمولا بازیافت‌پذیر نیستند. گزینه‌های جایگزین همچون لمینیت‌های تک‌لایه قابل بازیافت PP یا PE نیز بازیافت‌پذیرند اما عملکرد چندان مطلوبی در مقاومت برابر مواد شیمیایی ندارند.

Perpetua Alta به‌عنوان راهکاری جدید برای بسته‌بندی‌هایی همچون انواع ساشه و استیک پک در نظر گرفته شده است. Constantia می‌گوید که در مقایسه با بسته‌بندی‌های متداول، این بسته‌ها مقاومت بهتری در برابر اکسیژن، بخار آب و نور دارند در حالی که وزن کمتری دارا هستند. همچنین می‌توانند ژل‌های هیدروالکلی ضدپیری را نیز به خوبی تحمل کنند و عملکردی مشابه لمینیت‌های چندلایه دارای آلومینیوم دارند. در به‌کارگیری این ماده اولیه نیازی به ماشین‌آلات جدید نیست.