هنر بسته بندی: TekniPlex خط سینی‌های PET100درصد قابل بازیافت خود را برای مواجهه با چالش‌های بسته‌بندی در صنعت ماکیان معرفی کرد.

این ظرف که حداقل 50 درصد از محتویات بازیافتی در آن استفاده شده است، با استفاده از تکنیک Hidden Rim تولید شده که از پاره شدن فیلم لفاف بیرونی جلوگیری می‌کند و شرایط حمل را بهبود می‌بخشد. TekniPlex مدعی است که محصول تولیدی‌اش پایداری و جذابیت بالایی دارد و همزمان کارایی آن نیز قابل قبول است. آنها به گونه‌ای تولید شده‌اند تا از سختی‌های محیط بسته‌بندی جان سالم به در برند. سینی‌های PET حتی در محیط‌های سرد و خشن در برابر شکستن مقاومت هستند که در مجموع باعث کاهش ترک، از دست رفتن محصول، چکه و ریسک بازگشت محصول از بازار به دلایل ایمنی می‌شود. این سینی‌ها به‌عنوان جایگزین انواع مشابه با فوم پلی‌استایرن شده‌اند و مزیت دیگر این است که دیگر نیازی به تغییر در تجهیزات تولید نیست.

سینی‌ها در انواع شفاف یا مات تولید می‌شوند. شرکت می‌گوید این سینی ها مزیت‌های لجستیکی همچون افزایش حجم حمل برای هر ماشین و کاهش تعداد سفرهای آن را دارا هستند. همچنین کاهش مصرف سوخت و زمان و نیز تعداد ساعت‌های کاری برای تخلیه ماشین حمل.

اطلاعات تکمیلی درwww.tekniplex.com