هنر بسته بندی: HiBarFilm2 Consortium پروژه‌ای که به وسیله Innovate Uk تامین مالی شده، پروژه‌ای است با هدف اینکه فیلم تک‌لایه‌ای را که عملکرد ضدنفوذی مانند فیلم‌های چندلایه فعلی که از مواد نانو پلاسمای کاربردی تولید شده‌اند، داشته باشد.

پروژه در مارس 2022 معرفی شد و پیش‌بینی می‌شود که اتمام آن 30 ماه زمان ببرد. پروژه فیلم‌های چندلایه‌ای را هدف قرار می‌دهد که سازمان‌های مربوطه می‌گویند حدود یک‌چهارم از بسته‌بندی‌های مصرفی را تشکیل می‌دهند اما تنها 6 درصد از آنها بازیافت می‌شوند. Consortium می‌گوید که آنها به دنبال استفاده از مواد نانوپلاسمای کاربردی شده برای افزایش عملکرد ضدنفوذی فیلم‌های تک‌لایه با هدف افزایش بازیافت‌پذیری آن هستند. این فرآیند شامل ترکیب کردن مستقیم مواد نانو به پلی‌الفین قبل از تولید آن به شکل فیلم است که خاصیت ضدنفوذی را به خود فیلم می‌افزاید و یا اینکه مواد نانو را در روکش ضدنفوذ پخش می‌کند و آن را در لایه پلی‌الفین می‌افزاید تا نفوذناپذیری بالا ایجاد کند همچنین فیلمی تک‌لایه با عملکرد بالا.

محصول HiBarFilm2 از فیلم پلی‌الفین و پلاستیک‌های قابل کمپوست استفاده می‌کند تا موضوع آلودگی فیلم‌ها با ضایعات غذایی مانند چربی‌ها و خون را حل کند.