هنر بسته بندی: فعالین حاضر در صنعت تولید غذاهای فاسدشدنی از جعبه‌های PS برای حمل ایمن محصولاتشان استفاده می‌کنند. از آنجایی که آنها ارزان، سبک و از لحاظ انتقال دمایی مناسب هستند، کاربرد بسیاری یافته‌اند اما یک بار مصرفند که این برای محیط‌زیست یک خطر به حساب می‌آید.

صنعت غذاهای دریایی به‌طور ویژه، مسوول ورود حداقل نیمی از جعبه‌های PS یک‌بار مصرف برای نگهداری آبزیان به مراکز دفن و حتی آب اقیانوس‌ها هستند. برای کاهش به کارگیری PS در صنعت و شفافیت در حین حمل بدون فدا کردن مزیت‌های هزینه‌ای و انتقال دمایی، شرکت استرالیایی Tomkat Global Solutions سیستم بسته‌بندی خود را با KoolPak به روز کرده است. ظرف عایق سبک و بادوام که دارای سه‌تکه قابل جایگزین است: درب، بدنه و لایه دمایی. هر کدام از این اجزا دارای تگ حسگر حرارتی بدون باطری NFC هستند که توسط SAG تولید شده‌اند و بدون نیاز به باز شدن درب، دمای درون ظرف را اسکن می‌کنند که از دستکاری محصول نیز جلوگیری می‌شود. محصول به طور مداوم در معرض هوای بیرون قرار نمی‌گیرد و دمای آن نیز حفظ می‌شود.

با کمک نرم‌افزار تهیه شده توسط LUK که توسط Feig Electranics تهیه شده، مشتریان می‌توانند وضعیت ظرف را در چرخه تامین به‌طور مداوم رصد کنند. پس از پایان چرخه زندگی، 90 درصد از مواداولیه، قابلیت بازیافت و تبدیل به ظرف جدید را دارد.