هنر بسته بندی: Valser از برندهای کوکاکولا، بطر‌ی‌های نوشیدنی بدون لیبلی را به بازار معرفی کرده که اطلاعات محصول و لوگوی آن بر روی بطری برجسته‌کاری شده است.

نخستین سری محصولات Valser که بدون لیبل وارد بازار شدند حاوی آب گازدار و آب بدون گاز و آب غنی شده با کلسیم و منیزیم بود در حجم 750 میلی‌لیتر. به گفته Valser، اطلاعات و لوگوی شرکت بر روی ظرف برجسته‌کاری خواهد شد. البته بارکدی که برای خرده‌فروشی لازم است بر روی درب آن چاپ می‌شود.

شرکت می‌گوید که با این کار از مصرف ماده اولیه بسته‌بندی جلوگیری می‌شود که در پس آن نیز کاهش مصرف آب و انتشار دی‌اکسیدکربن در طی فرآیند تولید خواهد بود. Thomas Krennbaver مدیر شرکت می‌گوید: با Valser، کوکاکولای سوییس استاندارد جدیدی را در خلافیت تعریف کرده است. بطری 100% از rPET قابل بازیافت تولید شده که نخستین در نوع خود در بازار سوییس است. شرکت همچنین از دی‌اکسیدکربن بهبودیافته موجود در هوا برای گازدار کردن نوشیدنی استفاده می‌کند. برند Evian از شرکت Danone پیش از این از بطری 400 میلی لیتری برای آب معدنی استفاده کرده بود تولید شده از rPET بازیافت شده حتی در بخش درب، آن هم بدون لیبل که لوگو بر روی بطری امباس شده بود.